17 ago 2010, 21:40

Моята най-добра приятелка... 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
24743 0 5
1 мин за четене


Моята най-добра приятелка...

... Тя винаги е с мен, когато имам нужда от нея и ми помага да преодолея най-трудните моменти. С мен е навсякъде, където и когато и да имам нужда от нея. Опитът ме научи, че на нея мога да разчитам повече, отколкото на другите си приятели. Знам, че и за в бъдеще ще мога да разчитам на нея дори повече, отколкото сега.

Хората ми завиждат за нашето приятелство и неведнъж се опитаха да ни разделят. Дали мен от нея, или нея от мен - това е без значение. От значение е, че хората не успяха да ни разделят. Така се научих да пазя приятелката си от другите хора. Научих се да не говоря за нея и вече рядко разказвам на другите колко много ми е помагала тя през годините. Научих се да я търся, само когато имам истинска нужда от нея, когато просто няма друг избор. Научих се да я пазя от мен самия...

Тя също ме пази от мен самия, но по неин си начин. Позволява ми да реализирам мечтите си, да разгърна потенциала си, да бъда където искам, когато искам и с когото искам. Позволява ми да бъда свободен човек!

Наздраве за моята най-добра приятелка - банковата ми сметка!


***   ***   ***


P.S. В зависимост от настроението на този, който чете, горните редове може да се тълкуват от хумористична, философска, че дори и от чисто житейска гледна точка. Само няколко реда текст, а по колко много начини могат да се разтълкуват...


© Иван Давидов Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Да ти кажа, не виждам хилядите начини, по които тези 20-тина реда могат да се разтълкуват къде са?!! Щом казваш... На мен ми звучи като опит да се направиш на оригинален, с изредени 20 подкатегории! Та...така.
  • Краят е страхотен. Браво!!
  • хаха не очаквах края.
    Жестока приятелка имаш!
  • Тъпотия жестока !
  • Тъкмо щях да напиша, че е хубаво да я потърсиш понякога и да я попиташ тя как е, има ли нужда от твоята помощ. Но разбрах, че тя е добре, така че пази я, не я давай на никого, защото могат и да не ти я върнат. Така ще загубиш двама приятели едновременно. Разбрах, че и ти си голям приятел, добре се грижиш за нея, иначе би изчезнала за нула време. Наздраве за теб!

Propuestas
: ??:??