9 feb 2024, 6:32

Набързо написани глупости 

  Prosa
187 1 4
1 мин за четене

Най-прекрасното нещо е да си ученик, когато знаеш, че и учителят ти е ученик.

 

Не си поставяй идея фикс да водиш слепец, защото накрая той ще те води.

 

Сексът е хубаво нещо, докато не откриеш, че е нищо.

 

Винаги мисли, че другият е над теб и може да падне отгоре ти.

 

Хубаво е да си харесван, особено от огледалото си.

 

Прегръщай нежно, целувай страстно, защото може да ти е за последно.

 

Никога не мисли, че и утре е ден, защото днес си го проспал.

 

Ето сега разбрах стиха "Утре станах"... Да, това е поглед на човек открил смисъла на бъдещето.

 

Много е хубаво да си умен, така ще откриеш, че няма умни хора.

 

Във връзка с това и някои публикации в сайта ще напиша няколко задачки за напреднали

 

1.Ако един човек получава минимална работна заплата в България, колко години му трябват, за да си купи нов Мерцедес и да го зареди с гориво, при положение, че заплатата му не стига да си плати тока.

 

2.Ако много обичаш Бог, какъв подарък ще ти донесе дядо Коледа.

 

3.Според закона на Архимед, колко гладуващи трябва да се потопят, за да се изкъпе един сноб.

 

4.Какво е количеството мозък на един човек, който задава сложни задачи, при положение, че разделяйки го на него и умножавайки го по пи е равно на нула.

 

5.Колко момета има в тиган с пръжки.

 

6.Ако всички политици станат пенсионери, колко от другите пенсионери ще останат живи.

 

7.Въпросът е зададен от агенция Бухал- Таврос: Колко часа трябва да гледаш новини, за да им повярваш.

 

8.Ако си жена и гледаш реклами за лекарства оправящи проблеми с простата, ще откриеш ли, че от теб отдолу излитат самолети.

 

9.Ако денонощно решавате такива задачки, за какво време ще поумнеете.

 

10. Колко истини трябва да откриеш, за да те обикнат всички.

© Гедеон Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??