1 jun 2023, 10:36

Намотани 

  Prosa » Otros
214 3 6

Obra no adecuada para menores de 18 años

3 мин за четене

Някаква жена обвинила Тръмпи, че я хванал за задника. Преди 30 години, когато тоя задник бил още дупе…

И такова набарване било… Мани, мани – женичката се оплаква, че й се объркал личния живот, останала морално без секс, само на батерийки…

Ега ти барвача! Да му завидиш за лапата…

А, да – доказателства за сполетелия я късмет оная няма. Свидетели няма. Сал едни мазни спомени…

За което пък други жени й завиждат…

хххх

През ноември 2022 година в АЕЦ до Минеаполис, изтича неконтролируемо огромно количество радиоактивна вода. Да сте чули?

Тцък, нали…

На 16 март тази година пак там отново изтича радиоактивна вода – над 1, 5 милиона литра.

Според собственика – фирма Xcel Energy, всичко отново е наред.

С единствена грешка – този път изпуснали информацията и медиите я разнесоха.

У нас – тишина…

Обсъждаме как руснаците стоят в Запорожската АЕЦ и сами се обстрелват. Истина е – нали го казва ЦИПСО…

хххх

Карбовски определи точно коалицията на ГЕРБ с ПП/ДБ /СДС е само ръждясала табелка/: „Магнити и парапети“…

Макар че… Абе, имат си един инфантилен курв… ъъъ, любител на креватния спорт, по старата песен: „Падне ли ти – не прощавай, от Аллах не се смущавай, падне ли ти – дръж“. За което изглежда го харесва и съпредседателката…

Та инфантилът си събрал куп полуфабрикатки и сега изплуват деянията им – коя носила секретни документи на макетата, коя за прословетия „Турски поток“…

Е, сега и тях ще разследват, и Простия Киро, и Асена…

Всяко удоволствие се заплаща – както казал един, дето му умряла тъщата и му поискали пари за погребението…

хххх

Слушам по медиите – „Миротворците от НАТО в Косово…“

Миротворци? В Косово няма такива. Има агресори от НАТО. Оние, които бомбардираха живо и мъртво в Сърбия, убиваха цивилни, подкрепяха главорезите в бизнеса им с човешки органи, накрая създадоха на сръбска територия междинна станция за наркобизнеса си…

Но – либерален новоговор…

хххх

Гледам редовно украински телевизии и клипове в интернет. Вече не се чудя на пропагандата. Даже почнах да я анализирам. Например, интересно беше месеци наред да говорят за „героите“, които аха-аха да превземат Бахмут, Белгород, Смоленск, Москва…

И сега – пламенни речи за „войниците, превърнали се в ангели и бдящи над украинската земя“…

Ха, викам си, това ми е познато?!

Ми, да – 1942/1943 година. Гьобелсовата пропаганда – героите в Сталинград, аха да стигнат Урал…

И сетне – героите се превърнали в ангели и бдят над Германия…

Разбира се, малко след това бяха забравени – Курск, Белорусия, Зееловските височини, Берлин…

Историята, викат, се повтаряла като фарс…

Бая тъжен фарс…

хххх

За десерт – родните „големи“ телевизии И тази сутрин. По график – на един екра Очилатата пръчка, на другия Сланинката, на третия Къдравата Сю. И трите плещят… Не млъкват…

Битпазарна демокрация – платили са си, заели са капии, смятат, че някой им ръкопляска…

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Надя!
  • “Бая тъжен фарс…“
  • Благодаря, Пепи, Красе, Георги!
  • Тук пък си казват всичко в новините... чудят се как така противотакнови гранатомети (швейцарски май..) подарени от Щатите на г-н Зеленски са се озовали в мексиканската мафия - разследването е приключило, но чуденето остава, а и серийния номер съвпада ... преди 2 дни - Джордан Питърсън, зала 4000 човека, нито дума в новините- е, селото е голямо, а и какви по-интересни неща стават, като например новата паркова алея, която се строи 25 години и най-после ще я открият. Доста кметове се смениха докато се построи..., може да се окаже, че сме строили аеродрум.
  • Вчера в "Лице в лице" говориха и за 'антикорупционното закоТодателство". ЗакоНодателството отново бе подминато...

    Както "150 години от рождението на Левски" по същата тв при репортажа на 18 февруари от Карлово по повод обесването му. И се чудя тези хора не четат ли какво пишат, невъзможно ли е да се поправят грешки и кога грешката е грешка в МЕДиите?
  • Адаш, истината е това, което ти каже телевизията!
    Точка.
    Поздравявам те.
    ПП
    А изборът е елементарен, дали ще й повярваш... или ще смениш канала...
    ПП 2
    А истинската истина особено за исторически събития изисква няколко дребни неща - като елементарно познание на някои факти, от които, в следствие, примерно, се взривява бомба.
    Ще дам Елементарен пример 2 световна война - за мнозинството почва и завършва, да кажем, с Хитлер (за такива препоръчвам Ремарк, по майсторски начин ще им разкрие неща от томовете със скучни книги)
    По веригата си стига до 1-та световна.
    Но тя пък защо?...
    Прост отговор, но не за прости хора - баницата е раздадена, но идва нов играч и иска от нея...
    Но немааа...
    Останалото, както се казва, е история...
Propuestas
: ??:??