26 sept 2022, 10:58

Направо кастрирайте 

  Prosa » De humor
211 3 5

Obra no adecuada para menores de 18 años

2 мин за четене

Немската секция на неправителствената американска организация за защита на животните – РЕТА, заявила, че мъжете, които пекат месо на скара, грил или барбекю, оставят прекалено голяма въглеродна следа и увреждат атмосферата…

Тук спрях и се сетих за аромата на печеното месо… Мммм, едва преглътнах, но намерих сили да метна в соев сос няколко мръвки, за да ги сложа после на скарата. На гладно не се чете, ей…

Та – трябвало да се вземат мерки за спасяването на атмосферата от подобни на мен хищници. Поради което гладните природозащитници искат…

Бррр… Мъже и особено жени, стиснете зъби – искат да се налага забрана за секс на месоедите…

Оставям настрани справедливото възмущение на мъжете и особено жените. Ама – тия дали се замислят, че без месото щяхме да сме още плодоядни маймунеци?

И като как ще наложат забраната? Разопакованата красавица душка устата на напечения любовник и, ако усети мирис на мръвка – изгонва го по без гащи навън?

А може да слагат на весоедите предпазен пояс? С малко маркуче, извеждащо навън излишните течности?

Пък имало идеи – сериозно, хич не се шегувам, обичам си някои органи – та искали да… Бррр… Извинете, ама чак зъбите ми затракаха от предчувствието, та искали месоедите да бъдат кастрирани!!!

И какво – на света да останат само повредените: педали, вегетарианци, вегани?

Нещо повече – сбърканяците предложили да се премахнат възможностите за появата на още хора. Което пак опира до ножа…

Защото бебетата, моля ви се, и особено по-големите деца, отделяли годишно десетки кубически метра СО2…

И увеличавали озоновата дупка…

Само дето дори шантавото Грети не се обажда. Казват, че е заета – открила живота, имала си гадже и била заета не с небесната дупка, а със своите… такова, проблеми…

Обаче – пасящите не мирясват. Смятат, че ще ощастливят жените като им обещаят живот без готвене и миене на съдове, а сурово дъвчещите вегани ще заменят ръфащите пържоли нормални мъже…

Така че – скарата е готова, маринованото в соев сос месо е налице, слагам металната препаска /за всеки случай, знаеш ли отде ще изпълзи кръвожаден веган с нож в ръка/ и…

Мммм… Ам!

 

Много интересни коментари в блога, неподходящи тук, защото ще накарат бивши съветски поданици, сега яростни русофоби, да си хапят акъла в задника - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Пепи, Миночка, Антоанета, Надя!
  • Червена точка ще има, ами - то си е хорор.
  • Абе да се живее е вредно за атмосферата
    Пепи, права си - само ще помиришеш храна и си готов!
  • С тая скара ми възбуди апетита, все ги измисляш едни такива... вкусотии!
  • Споко, Роси! Купуваш си бутилчици с кислород, скоро ще пуснат и освежители за уста с барбе: кеф ти на свинско, кеф ти риба... само хляб да имаш, дишаш и нагъваш хляб 😄
Propuestas
: ??:??