22 oct 2023, 12:44

Наръчник на галактическия-бг ползвател 

  Prosa » De humor, Epigramas, Miniaturas, Aforismos
347 1 20
3 мин за четене

НАРЪЧНИК НА ПОДЗЕМНИЯ ПЪТЕПОЛЗВАТЕЛ:

 

1. Наръчник на  пътеползвателя на софийския метрополитен:

- отивате на уебстраницата му и започвате да четете и учите! Учите Линия 1 - от до, метростанции и т.н., от снимките ги учите и визуално.

- следваща стъпка: по картата се ориентирате и наизустявате посоките И, З, С и Ю.

- трета стъпка: продължавате по същия начин с Линия 2, 3 и 4.

- когато приключите с линиите и станциите, се връщате към картата и учите булевардите. Че често през годините им сменят названията не е оправдание за незнанието!

Не да се въртите като мухи без глави по пероните и да  питате други метроползватели накъде е това, накъде онова само защото не знаете зад минитабелчица "Към Линия 1" например какво се крие. Ако си бяхте научили линиите и станциите, няма да се пречкате в краката на образованите метроползватели и да им отнемате от ценното време, за да задавате излишни въпроси. Да се чудите що ще търсите на бул. "Т.Александров" само защото не сте научили, че същият булевард до еди къде си е с едно име, а след тунела примерно с друго.

 

НАРЪЧНИК НА БГ-БДЖ ПОЛЗВАТЕЛ:

 

Същото важи и за наземните пътеползватели:

- изтеглете си приложение с компас и научете тия гари най-накрая! Табели търсите, дрън-дрън! Мъск като дойде да зяпа ония скали, ако търси табели, най-много до Великата китайска стена да стигне!

 

И на края, но не на последно място: ток нямало във влака да си зареждате телефоните!

- изтеглете си приложение за зареждане: кеф ти ЧЕЗ, МЕЗ и т.н., кеф ти универсално, което важи и за целия ЕС, да не се излагаме пред чужденците!

 

За информация за ползване на магистралите се обръщайте към централата на Герберхолд на безплатния телефон 555-555-555

_______________________________________________________________________

Надяваме се с нашия Наръчник да сме ви били полезни! 

Може да си го изтеглите от www,gramotenn.org и да си го ползвате за здрави нерви и психическа устойчивост!

Успех!

🙃              😊                                                                                                  🙃              😊

© П Антонова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • А вече и приложение с gps на телвфона, което не само да ти дава напътствия накъде да вървиш, но и да ти напомня защо отиваш
    БЛАГОДАРЯ ВИ!
  • Някога, като нямаше такива разкошнотии за пътуване, нито указатели, отиваш на гарата-къде другаде и като виждаш униформен служител се обръщаш с "Наочалник"! И поставяш питането. Само дето не те завежда до мястото! Сега, както по света, има табели, указатели, компютри и т.н. Ние нашето семейство правим така: Търсим...някаква стока , например. Аз съм първата стъпка. Издирвам по компютъра в кои магазини я има, адрес, телефон и правя връзката. Останалите членове,работят с картата,проследяват пътя, времето,с градски или личен транспорт. И...никакви проблеми! Защото, иначе, губиш време и може...да изпуснеш влака! Но, че има спънки, има и добре си направила, Пепи, че си улеснила незнаещите...
  • Усмихна ме, Пепи!
    Един чудесен наръчник!💗💗💗

  • Благословена вечер, palenka(П. Антонова )! Бъди здрава!
  • Пепи! 😀😀😀
    Правил съм любов в метрата,
    в много градове в света:
    В небесата, под земята
    и с матрьошки във Москва!
  • Ех, Юри, как ме размечта,
    само с ръчна чанта във ръка
    и аз бих тръгнала по света,
    на лов за някой Аполоний,
    пък бил той и на пони!
  • Пепи!!! 😀
    Ако можеше с метрото
    да пътувам по света
    Аз веднага - от Лесото
    ще домъкна тук жена!
  • Стойчо - от Сердика до летището с метрото е 20 и няколко минути, да не говорим колко е с такси 👍 разкошотия! Ето и нещо хубаво от сутринта, благодаря за смеха, въздухарю!
  • Вярно бе,на "Сердика" и аз тръгнах към летището и станах "въздухар"!🤣
  • 😂 PetarStoyanov (Petar stoyanov)
  • Като минавах, та реших да попитам, и метро и влак са средство за предвижване, да ама къде е ролята на актуалния за момента ИИ.....
    А мен една табелка на метроспирка ''Дж.Баучер '' ме изведе до врата с надпис ''НЕ Е ИЗХОД'', как ли са се оправяли хората без метро.
  • Акеми, Злати - "побъркаха го отвсякъде тоя народ, ей!"
    Като прочетох пътуването на Валя Йотова и... Не се удържах
  • С влак е добре, предпочитам го, но с метрото винаги имам колебания. Ще ползвам наръчника ти, Пепи! Благодаря! Ако се справя, ще пиша, ако и с него не успея... Сбогом, метрооо...
  • Големи прежвелици с тези влакове. Аз ползвам влакове или метро само когато съм в Япония. През останалото време си държа на моето Пежо или в краен случай на коли под наем.
  • yotovava (Валентина Йотова) - а на "Софийски университет", на едно място така именуван, на друго "Орлов мост", и човек не знае къде е! И там как се прехвърля от т.н. Трансфер Линия 1 примерно към Трансфер Линия 4 с тия табелчици?
    Но за перки от акули паре има

    Сенилга (Сенилга) - често точно така се чувстваме понякога.
  • На метростанция Сердика има едно междинно ниво, дето постоянно се обърквам
  • Коруба (Слав Коруба) - не е лесно, ако преди това някой близък не те инструктирал в началото или в края на влака да се качиш
  • Добър за зомби апокалипсис )
  • Така трябва да бъде, само дето едни, които ги питах - Влакът за София ли е, и утвърдително ми отвърнаха, нещо не бяха чели наръчниците.
    А то се оказа за Варна.
  • Специално аз в метрото се оправям, но от подлезите излизам едва на третия път.
Propuestas
: ??:??