29 jun 2024, 2:35

Наръчник за леки полови игри--Трета част 

  Prosa » De humor
170 1 13
2 мин за четене

   И когато бяха се взаимно обтрили с яйчев шампоан,Никодим я захапа нежно за ухото.Водата се стичаше по горящитите им от страстни желания млади тела!Елена изскимтя в момента когато той я леко повдигна, като я постави за опора на плочките в банята и на бавни тласъци проникна в нейната "светая светих",където за първи път в живота на момичето пристъпяше мъж!

   Един стон,колкото жадуван и очакван,понесен от болката на девствената й утроба се разми от течащата вода на душа...Никодим почти съжали,че Елена инстинктивно  се измъкна от обятията му и избяга като уплашена кошута под белия чаршаф на леглото си!Завита през очите с горния чаршаф тя беше скрила болката на радостта си, че вече е желана жена!

    Никодим се довърши под душа и разбра,че Елена Петричка беше искрена в признанието си за девстност.Когато той беше в 11-ти клас, съвсем очаквано беше обладан от една "кака,отракана в занаята на любовта"!Стана му мило и малко виновно за този спорадичен акт на обязденост на тази хубава девственица от Петрич, която остави в нозете му моминството си.Сега тя стоеше в леглото си с глава под чаршафа и безмълвно плачеше...

   Никодим седна в края на леглото и  я погали по завитата с чаршафа глава. 

   Елена повдигна възглавницата, за да влезе под нея,но изпусна горнището на чаршафа и Никодим видя малките й стегнати гърди с тъмни като черници набъбнали зърна!Трябваше му само миг,за да се завие с чаршафа под който Елена криеше своята амалгама от болка и възторг, защото той като сложи главата й до неговата на възглавницата видя и потъна в очите й,като Одисей в очите на Калипсо!

   Елена му беше подарила всичко което имаше:любов, преданост и желание да бъде "вечната и святата" в неговия живот.Той отново я погали,докато тя му прошепна нежно, че е мокра и кървяща, за да го предупреди,че ако пак...битката за недрата й ще "мътна и кървава"!Ето защо тя се измъкна и притича до банята за нов душ.И когато се беше навела на прага да обуе сухите си чехли,усети как той я прихваща за ханша и на тласъци зад гърба й отново прониква в нея...Стори й се, че любовта към секса на хората не е толкова хуманна дисциплина, колкото животински нагон,но в мощните обятия на Никодим тя сега беше тестото на хляба от който човечеството живееше и се възпроизвеждаше с биологичен интерес!Това чувство за наслада при нея щеше да дойде по-късно,сега Никодим управляваше тялото й!И тя му се подчини на движенията на ръцете и краката, защото също, колкото и сравнително ново да й беше всичко това, завъртя повече от болка и за удоволствие на Никодим ханша си, но това му позволи той да прониква все по-дълбоко в нея,докато усили тласъците си мощно и енергично  и се освободи в нея...Сякаш огнена лава изгори наранената й вътрешност!Стоеше с ръце хванали мивката на банята и се усещаше непразна,пълна с бъдещ живот,който беше забелязала в снаха си,когато с брат й творяха децата си с любов!

 

Следва продължение 

 

 

© Стойчо Станев Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Пепи, има такива моменти в лятна утрин рано...
    Любовта обича несменно да лекува нежни рани!🙏
  • Рано сутрин да чета за "светая светих"! О, времена, о, свеатая светихи!
  • Благодаря за коментара и оценката за този,(защо ли реших хумористичен разказ)лиричен пейзаж от много персони и техните семейства!🙂
    Благодаря и на Петър, който днес е именник;и да се свети името му!🙏
  • Благодаря за пожеланията Ranrozar
  • Валя, годините нямат значение, младежкия дух е важен
  • Какви сцени описваш само, Стойчо!
    Сякаш си бил една от ръцете на Никодим Мераклийски - по-мераклийската...
    За мен беше истинско удоволствие да прочета и тази - твърде палава част!
  • Благодаря за благородната дискусия, Люси,Валя и Петър!
    Честит имен ден,Петре! Цитирам диалог от книгата "Quo Vadis,Domini?":"Петре, Петре, ти ще отидеш в Рим и ще бъдеш скалата на Моята Вяра!"
    Петре, бъди жив, здрав и все така креативен!🙏
  • Хехе, Петре, на 60 години отгдавна не съм госпожица
  • Еха, много добре. Г-ца Валентина ме е изпреварила с 4 минути, но я подкрепям...
  • Винаги има първи път.
  • Тук играта загрубя.Много наведнъж,но ще видим накъде ще се развият отношенията 😀😀😀
  • Благодаря за лиричната ти съпричастност,Гош!😉😂🙂
  • Ще се ошлайфа момето, тук чалъмите бързо се учат, а е попаднала и на потентен учител 😊🤣😊
    Поздравявам те.
Propuestas
: ??:??