28 sept 2008, 11:40

Не съм за този свят родена... 

  Prosa » De humor
1989 0 17
1 мин за четене

Като ви казвам, че не съм за този свят родена, не ми вярвате, но си е баш така. Винаги и навсякъде казвам истината и само истината. Да си измислям разни лъжи, че и да ги помня на всичкото отгоре... А, не! Тази работа не е за мен! Къде-къде ми е по-лесно да казвам очевадната истина, досущ като онова дете от приказката за царя... Но това е било чистосърдечно дете и към него са проявили снизходителност, а аз съм възрастен човек. Като изтърся някоя истина, ме гледат с невиждащи очи, многозначително клатят глави и съчувствено цъкат с език:  "Горкичката!"

Ето например, всички прехвалиха новия фешън костюм на шефката, а зад гърба й хихикаха колко смешно й стои. Не издържах и обясних на жената, че кройката на модела не е подходяща за фигурата й. Казах истината за нейно добро, а тя, вместо да ми благодари, цял месец ме гонкаше като империалист. Но следващата й покупка беше съобразена с препоръките ми. Тъкмо да я похваля за чудесния избор и колежките подеха в хор колко шармантно изглежда. А аз пак си  останах с отворена уста...

Това лято се хванах да продавам закуски, за да закърпя семейния бюджет. Хората ме питаха дали баничките са пресни, а аз им отговарях, че са от три дни и са правени със стара мазнина. Една клиентка-агентка  да вземе да се окаже първа братовчедка на собственичката... Още същия ден изхвърчах като тапа. Не съжалявам - може джобът ми да е празен, но съвестта ми е чиста. Нямаше да си простя, ако заради мен получаваха киселини и оригвания. Ужасно е!

Но вече сериозно почнах да се притеснявам как ще я карам  нататък?! С този мой кусур за нищо не ставам. Добри хора, помогнете ми! Научете ме да послъгвам поне мъничко! То апетитът  ще си дойде с яденето... Така  ми се иска и аз да бъда нормален човек!

© Вилдан Сефер Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Вилдан, мила, благодаря ти за хубавата балада , с която ме поздравяваш-Scorpions са класика и много ми харесват!Прегръдки от мен!
  • Благодаря ти, Жулиета!
    Аз пък ти честитя рождения ден и ти пожелавам да бъдеш здрава, щастлива и все така обичлива! Песен за теб, Черна роза!
    http://www.youtube.com/watch?v=s_lMNufI3hA
  • Ах,Вилдан , едва днес прочетох разказа ти-много ме разсмя-повярвай ми! Не, за нищо на света не се променяй-остани си "ненормална",но БЪДИ СЕБЕ СИ! Прегръдки и от мен! Честит празник,мила Феичке!
  • Вилдан, ами ти помисли ли светът за кого е... дали пък...
    То и без това абсолютна истина няма... ами обясни на хората... и без това вече се объркваме нормални ли сме, или така ни се струва само...
    Уфффф... ето, то не трябва и да мисли човек, а ти искаш и да послъгваш, че и да помниш... мисия невъзможна. Я се откажи
    А ние ше пуснем подводница да те оплюе, че само лъжеш... хората вярват на такива неща
    Голяма "лъжечка" си, да знаеш
    Точно такава те обичам!!!
  • Жива да си и ти!
  • Благодаря ви, приятели!
    Ивана, часът на истината е близо...
    Криси, Нати, ще се постарая да не се променям!
    Райна, Петя, радвам се, че не съм сама!
    Кети, от твоите уста в Божиите уши!
    Георги, сърдечно благодаря за комплимента! Нали знаеш, че свестните у нас ги считат за луди!

  • ненормалница такава...! поздравче!
  • Не се коси, да си честен е къде-къде по-просто и лесно, отколкото да си патологичен лъжец. Някой ден Господ може да те сложи до дясното си коляно.... приятен и истински разказ
  • Ще ти кажа само на теб, ама на уше: Ехооо, Вили, да знаеш, че не си сама!
  • Остани си такава,Феичке!Прегръдки!
  • Нали знаеш хората не обичат грозната истина, а красивата лъжа!Не се променяй живота те обича такава каквато си!
  • Защо ти е да си усложняваш живота?!
    Я карай както си знаеш - "истината и само истината".
    Може пък да й дойде времето...
  • Благодаря ви!
    Минаваща, намини към едноименното ми стихотворение!
    http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=126247
  • добре!
  • Завалията! Ами виж, помисли си.
  • Еее, гледай ги сега... Като човек ви помолих!
  • Ех Вилданче,както си я карала до сега,по нататък пак така.
    Затова те и обичаме!
Propuestas
: ??:??