15 jul 2007, 19:09

Неудобни откровения 

  Prosa
2805 0 12
1 мин за четене

 Нежна съм. И тиха съм.  И кротка съм. А искам да лудувам. Поемам въздух и усещам сладка миризма на портокалова кора, а как искам да е тази на кожата му. Седя. И тъмно е. Сама съм. Мъждива светлина се промъква през прозореца и осветява бюрото ми. Желая го. Но ме е страх да призная пред себе си собствените си желания. Докосвам с пръст устните си, а как искам неговите да ме докоснат. Замислям се. За него. Жадувам го и липсва ми. Мечтая си. Как ще го прегърна. И искам да сме сгушени. И да усещам ръцете му. И топлината на тялото му. Очите му. Красиви са. Синьо – никога не съм го обичала, преди него. А сега ... сега го обичам само в очите му. И усмивката му. Красива е. Успокояваща. Обещаваща. Тайнствена. И подкупна е. Като думите му. Желая го. До себе си. Завинаги. Странни желания. Непознати и плашещи. Непреодолими желания. Изкушаващи. Като него. Ненаситни желания. Липсва ми. Липсва ми ужасно. Желая го. И ето пак. Омагьосан кръг. Единственият изход е утоляването на тези желания. Уви, невъзможно. Едва ли някога ще спра да го желая. Липсата му няма да бъде запълнена. Плаши ме,а го желая. Дали и той мисли за мен ,колкото аз за него? Дали му липсвам ? Искам да чуя смеха му. И да видя как очите му ми говорят. Искам да го докосна. Да усетя спокойствие, удовлетворение. Да го притежавам. Да кокетнича, да го приласкавам и отблъсквам. Да го измъча. Да видя желанието в очите му. И тогава да се разтопя, да му разреша да ме нарече своя. Искам да усетя дъха му,да усетя вкуса на кожата му. Искам да ме понесе на ръце, да ме погъделичка, а после да се смеем заедно и да се сгушим един до друг. И да се насладя на усещането, че е до мен. Да утоля желанието си. А после,когато се разделим, да го пожелая отново.

Ще се радвам на критика всякаква :)

© Ани Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • О,не,моля - моля.
    Една разумна жена няма да тръгне да го разиграва така мъжа си ... продължително време.А че всяка жена иска да види как мъжът преодолява препятствия заради нея - това ни е в кръвта.Малко ми е сложно да говоря за жени и мъже,все още съм в годините на момичета и момчета,но май ме разбра.Сериозна любов - хм,по време на уж сериозното ми влюбване исках момчето до мен за постоянно,без отхвърляне,без караници,без кокетничене, другото е просто залъгалки
  • " Да кокетнича, да го приласкавам и отблъсквам. Да го измъча. Да видя желанието в очите му. " - е това според мен щеше да сложи преждевременен край,а ако не - значи не си е заслужавало..И в двата случая щеше да е кофти.Като се замисля как жените евентуално пишат с лека ръка така за всичките си любови.. А в литературен аспект - 6 от мен
  • опитомявам
  • zähmen... - превод на тази дума, моля, немският ми е доста зле
  • Тюркоаз - ох,дано.Дано-дано Благодаря ти пак.
  • И аз ти желая най-прекрасната приказка да ти я подари
    достоен принц!!!Хареса ми!!!
  • Аз пък се радвам на коментари.Много им се радвам даже,каквито и да са, особено критичните.А относно хората от Изтока - при тях духовното от край време е по-важно,отколкото телесното.Или поне моите впечатления са такива.
  • Права си! Никога не се лъжи, че първата целувка или първото правене на секс е онова, истинското, вечното. То и второто и третото едва ли са такива. Но когато съумееш да се зарадваш на малкото, незабележимото и красивото в своята непретенциозност около теб, твоят живот ще стане значително по-богат на усещания, на чувства. Ние европейците почти не го можем. В това отношение хората от Изтока са много по- чувствени и поради това - с по-силни чувства! Радвам се да те чета!
  • Хей,благодаря ви много.
    А всъщност това беше към предишната ми "любов",така и не го получи,беше прекалено откровено.Открих го вчера съвсем случайно и тъй като ме потискаше малкият брой на публикациите ми,реших да бутна и това. Може би точно защото беше доста искрено и непристорено.
    Елена,благодаря ти и аз се надявам да открия щастието си.А относно писането - нямам и намерение да спирам,всъщност сега "набирам скорост".
    Sailor1 - наистина ,щастието е в живота и в любовта. Но все си мисля,че ми е малко рано да откривам истинската любов.
    Ина - благодаря ти за пожеланието. То отсега се очертава да е много интересно.А за болката си права,наистина боли от несподелената любов, но пък когато я преживееш,се изправяш по-силен и готов да спечелиш новата си любов.Неподходящата любов - тя пък ме остави празна, дори не ме боля толкова, може би самата мисъл,че този човек не е бил подходящ ме нарани повече,отколкото самият той с действията си.
  • Развалнува ме изповедта ти.Може би всеки има подобни моменти в живота си,аз със сигурност съм писала като теб и съм се чувствала като птичка в клетка.Искам да знаеш,че винаги има болка и в споделената, и в несподелената любов, но най-голямата и непосилно тежката е болката на неподходящата.Смятам,че е важно да знаем какво искаме, как го искаме и да не се срамуваме от желанията си.Опознай себе си и всичко е въпрос на гледна точка т.е. дали чашата е наполовина пълна или наполовина празна.Понякога е добре да даваме воля на желанията си, а друг път да ги смразяваме и бягаме колкото сили имаме.Пожелавам едно горещо лято!
  • Мога да кажа само едно - радвай се на своите вълнения, чувства, на красотата около теб! На живота! На мига! Това е щастието! Не когато си мислиш за къща, кола ... а за щастието той да бъде до теб и ... само твой!
  • ПОЗДРАВ ,МИЛО АНИ ! НАЙ- СВЯТОТО ЧУСТВО ОТ ВЛЮБВАНЕТО!
    НАПИСАНО ТОЧНО И ОТКРОВЕННО !КОГАТА ВЛЮБВАНЕТО СЕ ПРЕВЪРНЕ В ГОЛЯМА
    ЛЮБОВ И ТО ВЗАИМНА Е ПРЕКРАСНО!
    АЗ ИМАХ ЩАСТИЕТО ДА СЕ ВЛЮБЯ И ПОЖЕЛАЯ ПОЛОВИНКАТА СИ,ТОЧНО
    НА ТВОЯТА ВЪЗРАСТ. 33 ГОД. ВЕЧЕ ЖИВЕЯ С ТОЗИ ЧОВЕК. ОТ 30 Г. СМЕ
    СЕМЕЙСТВО ,С 3 ПРЕКРАСНИ ДЪЩЕРИ И СМЕ ЩАСТЛИВИ !
    ЖЕЛАЯ ЩАСТИЕ И НА ТЕБ !И НЕКА СЕ СБЪДВАТ МЕЧТИ !НЕ СПИРАЙ ,ПИШИ!
Propuestas
: ??:??