24 abr 2021, 7:03

Неволи някъде из форумите 

  Prosa » Relatos, De humor
509 5 30
2 мин за четене


Автор : - Здравейте! Нужно ми е да удължа един кабел. Въпросът ми е, има ли такива кабели - удължители с мъжко/женско, предлагат ли се въобще? Или да режа кабела преди буксата и да наснаждам?
Какво ще ме посъветвате?

Специалист:   - За какво ти е дълъг кабел?

Автор:   - За да включа една камера.

Майстор:   - Камера!? Ти да не си воайор?

Автор:   - Не, не съм! Може ли някой да ми отговори?

Потребител:   - Ми купи си нов, по - дълъг.

Автор:   - Ами, не ми трябва дълъг!

Специалист:   - То за това сме на този хал! Куцо и сакато се прави на специалист! Аз три години учих  електротехника.

Автор:   - Аз само искам някой да ми даде съвет!

Разбирач:   - Ко са заяждате! Човека просту пита!

Аватар:   - Ти пък, научи се  да пишеш по - дубре на български!

 

Автор:   - Пише се по - добре!

Аватар:   - Ти сега на правопис ли ще ме учиш или съвет ще искаш!? Ай, сектир!

Професор:   - Ей, тия форуми ги превърнахте в седянки! Нищо свято няма за вас! Едно време какви форуми имаше!

Автор:   - Някой ще помогне ли?

Майстор:   - Стига си давал зор! Още не си влезнал и вече бързаш. Като пърле наприш майка си!

Потребител:   - Казах ти, да си купиш нов и дълъг кабел, ама като не искаш, сърбай си сега попарата!

Дървен философ:   - Ти кой искаш да киризиш с тая камера?

Аватар:   - Сигурно жена си ще следи!? Да не ти слага рога, а?

Автор:   - Искам само един съвет! Няма ли нормални хора тука?

Разбирач:  - Да не си депресиран, пич!? Много нервен ми се виждаш!? Я се успокой! Хора сме, ще се разберем.

Сеирджия:   - От един кабел, какъв сеир стана!

Аватар:   - Млъквай, тъпанар!

Сеирджея:   - Ти кой наричаш тъпанар, бе? Голям смелчага си! Скрит зад екрана. Ама, ако та пипна...

Автор:   - Хора, исках само да знам мога ли да удължа кабела с мъжко и женско?

Майстор:   - Добре де! Всички разбрахме! Цял ден ни занимаваш с тоя кабел!

Дървен философ:   - Казах ви аз, не му е чиста работата. Камера, мъжко, женско... Може и педофил да е!?

Разбирач:   - Как ги пускат такива по форумите?

Аватар:   - Аз на него, майка му ще....

Сеирджия:   - Я да го видим, кой е тоя! Да си покаже снимката, не да се крие!

Администратор:  Темата е затворена! Автора е докладван и блокиран за четирдесет дни, поради нарушаване на правилата.

© Росица Димова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Всезнайковци разни...и "избиват рибата" с простотия! Поздрав на теб 😉
  • Да, Миночка! Битови проблеми ! 🙂 Благодаря от сърце!
  • Роси, голям форум се заформи на страницата ти! Честита Цветница!
  • Пепи, както винаги предлагаш елегантно решение .. направо светя от удоволствие
  • Сложи още един кабел, в средата, и ги вържи към него. Лакомията му ще го убие: ще ги оближе и бомбата ще гръмне!
  • Благодаря, че ме светнахте ... всъщност добичето расте бурно, че виж проходило, за сега го гледам че се обръща и следи котките, че после ще налита и на едрия добитък ... ще му оставя кабелчетата да се оправя само
  • 😃 Пробвай да ги удавиш!
  • Пепи, тези ли два пръста ✌ ? А водата как ще я позная?
  • Бръкни с двата едновременно в контакта и ще разбереш по кой тече тока!
  • Печени сте, а аз съм в депресия, та имам въпрос към тукашната веща коментираща публика - в градината ми се завъди Венерична мухоловка от семейството на Росянковите , пише, че виреела в оскъдни на хранителни вещества песъчливи почви с високо ниво на подпочвени води – висока влажност и се нуждае от интензивна осветеност.
    Та - яде комари, мравки, оси , много ми е читава горката, ма ... трябвало да й е светло и водно, та имам едни кабелчета, по които течал ток или вода, в зависимост от цвета им. Да ми подскаже някой - по зелените ли тече вода или по червените и как може да се вържат едно за друго, ама забравете за електромера и водомера, много е лакомо чудовището , ... расте бързо и скоро ще достигне човешки бой 😳
  • Anterez, има нещо подобно в нета. Това е като вицовете от които панякога черпим.🙂
  • Няма значение от къде ''си го взела ''..плегиЯдка или не, важното е да се внесе настроение и да се замисляме понякога когато коментираме или даваме акъл....Ама така е по форумите. Мой приятел в автосервиза си има табела '' Клиентите прочели във форума БГ МАМА как да отстранят проблема на колата си, нямат работа тук ''...
  • Фейсът е навсякъде. Веднъж в мрежата, завинаги в мрежата
  • Роси, безспорно е смешно. НО, ти не си авторът на това "произведение"! Това съм го засичал доста пъти да циркулира из Фейса.
  • Юри, аз не се давам лесно, за един кабел 😀
    Гедеон, аз ще съм с цвички, ти търси токчета.😃 Виж във форума " За всекиго по нещо" 🤣
    Пепи, туй истина ли е?😮
  • Моят форОм - моята крепост!
    В калдата има потребителка с 20-тина последователи-фенове, всичките все нейни профили! 😅
    То са поздрави и песни, то са философски глупости, то са паранормални и екзистенциални...

    - Ама леле, аз какво правя, говоря си сам?!
    - Е, как ще си сам, нали аз съм тук - му отговаря другият профил!
  • Раси, добре че не си си харесала някой от тоя форум да ти оправи кабела! 😀😀😀
  • Пепи, форумите са извор на бисери.
    Миг31, моите най-искрени съжаления.😄
    Благодаря, Скити!
    Гедеон, гУлема... , колко да съм гУлема - 1м.76. 🤣 Виж в "BG. Mamma " 🤣
  • Направо са си неволи! И как добре си ги изрисувала
  • Роси смях се с глас! Всеки ден се срещам с клиенти! Често се случва и да ми дават акъл с фразата"Колегите от форума...'. Ако не бях малко "психолог" до сега да съм изпушил. Този твой разказ трябва да влезе в лекциите по "Народо психология) на ВТУ! Благодаря за удоволствието!
  • Авторът е винаги тъпият ъгъл от геометричната фигура! 😅
    Форумът - мерило за културата на Човека!
  • Благодаря на всички! Трябва да започваме с усмивка деня!

    Руски форум: Ти питаш. Те отговарят
    Американски форум: Ти питаш и ти обясняват.
    Български форум: Ти питаш. Всички ти обясняват колко си прост. 🤣🤣
  • Тъй е тъй е! 🤣 Голям майтап, Роси, разсмя ме! 😊
  • Поискаш ли съвет,
    сто души най-малко ще са намесят,
    ще стане какафония една,
    че за съвет, всеки е вещ и най- отпред.
    Накрая от кабел ще се стигне
    до яйцето и кокошката!

    Ама и ти Роси друга работа нямаш ли! Поздравления и лек ден!
  • Хаахах! Самото влизане във форум, си е диагноза 😊
  • Баш си е истина,Роси, добре ги изтипоса, тези от форомите, дето се правят на бабаити и умници, как се сети, много ми хареса! Поздрав!
  • И смешно и тъжно. Във виртуала някой се правят на по- умни, по - можещи. Други избиват комплекси, раздавайки словесни плестници, защото знаят , че ще е без последствия. При някой маските падат, колкото и да внимават да ги задържат.
  • Роси, браво, сервираш ни за закуска коктейл от хумор и горчива истина! Благодаря ти! Поздравления!
  • "Едно време какви форуми имаше"😀
    Абе съсипаха я тая държава.
Propuestas
: ??:??