3 mar 2009, 22:01

Неволите на една кикимора 

  Prosa » De humor
1524 0 6
             

   Та казвам ви, аман от вас! Що не се видите вие, та мен одумвате? Грозна била съм, зарад мен хлябът ви не втасал, а манджата загоряла. И бре, булки!

   Я вижте Яна Сербезовата. Откогиш очите не сий мила, а косите несресани оставила? Ама тя, горкана, оплаквала мъжо си, че се бил запилял по чужбинско. Слушайте що ще ви река. Зарад гуреливите ù очи и невчесаните ù коси я остави.

   А Кера Сатрашка все вика, че откак свекърва ù се споминала, се превърнала в кикимора. Затуй Керините манджи загорявали, а хлябът все не сколасвал за вечеря. А туй, че до обед спа, а следобед с Пена Пелеевата зад стобора стояха и езиците си чесоха, никой не го виде.

   Е, аз барем забрадка слагам, да не пускам косми в яденето. На три пръста стъпвам, децата да не будя. И цяла нощ все шетам ли, шетам, та магариите ви да пооправя. Ама каквото и да сторя, вие денем на мат и маскара го правите. А после, от зли сили и магии се оплаквате.

   Та казвам ви, аман от вас!

© Весислава Савова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Точно по Чудомировски е , и на мен така ми лъхна ... ама що не го продължи още малко де ...виж колко интересно е , но ...не ми стигна нещо ...
  • Мхм... нещо от сорта на "Аз не съм от тях, 'как Сийке"!
  • Сутришно зареждащо четиво
  • Поздрави и на вас, Агапея и Георги! За мен е удоволствие да прочета ласкавите ви отзиви. Благодаря ви от сърце!
  • Малиий...толкова истини от старо и ново време. А стилът ми напълни душата! Страхотно! Поздрави!
  • С огромно удоволствие, Весе! Може и в съавторство да го направим. Радвам се, че ти хареса.
Propuestas
: ??:??