21 feb 2007, 6:36

Обичам те 

  Prosa
1497 0 2

20.02.2007

    Някой ден ще разбереш, че няма да намериш друга, която да те обича както мен! Моля те, дай на сърцето си това, което заслужава. Разбери го - аз съм момичето за теб!!!
    Ти си „такъв” - дори не мога да те опрделя. Но ще видиш, не знам колко време ще ти отнеме, но ще видиш колко съм ти скъпа.
    Дано само не е прекалено късно...
    Каза,ми че осъзнаваш какво имаш до себе си, но не правиш нищо,за да се промениш. Знам, че аз не съм момичето, заради което ще се промениш. Това би го направил само за „малката”.
    Седя и те гледам отдалече, ти ми се усмихваш аз отвръщам, но ти си нямаш и представа, че в този момент сърцето ми се разпилява на хиляди парченца, както много пъти до сега и както, може би, още много занапред…
    Готова съм да се изправя срещу целия свят, за да ти покажа колко много те обичам, готова съм да страдам вместо теб, ако ти си до мен и ме обичаш...

 

 

© Деси Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Съгласна съм-има мъже които никога не оценяват любовта с която го даряваш но все пак най-важното е да се бориш за това което обичаш,иначе нищо няма смисъл!
  • За съжаление,някой мъже не могат да го проумеят цял живот!
Propuestas
: ??:??