30 nov 2022, 10:57

Ограбени 

  Prosa » Otros
421 0 0
3 мин за четене

Ей, брато, и дори всичко да се подреди перфектно нема да получим пълно щастие. Нека не даваме поводи на властите да ни подиграват ние не сме ли повече от тях братле? Народа в повечето случай е губещ защото заплатата е ниска всеки който е най-трудещ е най-беден. Не искам по мой стил да съм последен. Не искам за обществото да съм вреден. Искам да имам принос за народа и държавата и да съм им полезен но тук житейския път не е лесен. Сега лежа и отлагам нуждата от работа но тва налага драконовска крайна мярка. Да се насочваме към армията, там трябва да се върши доста работа пък във България откакто сме във НАТО няма армия, има репресия на полицията и не е на обикновените граждани добра позицията. Тъпкани и унижавани и също така лъгани от 30 години вече полудели с промити мозъци сме всички. Ума ни вече е пастет, нас правителството ни ограбва всеки ден, но дрога има, не и кинти за храна. Каква е тази тактика, според мен ми прилича на обезличаване на личността, мистификация на традицията да сме помощници на малките деца да търсим в тях таланта... във нас свети всяка вечер лампа, и филма прожектира се без камера... имам идеи за филми доста и ще поканя доста хора които участващи ли са в терора на на парламента, според мене не, но тези там въобще дали са хора и съвест имат ли? Копаем сами гроба си след тези преходни години които са отминали, парата неслучайно ни подмина и сложиха ни да си гладуваме - гладните и мизерни български жители... нема учители, нема писатели, нема и герои... Но може би има ги но не ги знае никой. Живеем вечер във покой, и по гърлото ангини с гнои, за касапницата предстояща се настрои. Навсякъде се вече строи и всичко общо взето е фалирало, изкарват го че е обществен застой и безработица... бедните хорица и бездомници никой не им помага нито му пука някого за тях. Започна българина да си мисли всички са измамници и са безсрамни, и са безсъвестни злобни и гадни. Психични травми всеки има, но тук не виждам никъде човещина, хуманност, милостиня, не само в плаващ пясък те остават но и във тиня, която няма оправия. Само надеждата майка ми крепи я... но май преди нея ще си отида, богати и бедни мразят се взаимно, полицаи изпълняват политически команди и наказание няма за никого от тях - те на практика пазят гърба им. И не виждам никакво решение на хаоса във който всички сме изпаднали. Попаднали във безизходица оставени от правителството да ни изядат живи, като аборигени, племена, гладни, криви, във Шишенци събуждат се вечер призраци и също самодиви. И всички сме в капана им, на властимащите и част от тях са себелюбиви и от атака от гражданска война те са пазещи се. Ще губим ние всеки път, когато куките на протестите ни пречат. Мнението ни е 0 лева. Заплата 500/600 но трябва данъци и да ни точи здравна каса, всичко се плаща, само не и когато здраво някой някъде почне да бачка... експлоатация голяма, еволюция щом няма и революция няма и да трябва няма средства за това + че няма и добра организация... Това е кръвен данък и народа винаги ще плаща освен ако не станем пак монархия, но и това да стане - кинтите пак не са при нас. При кукловодите винаги при тях, непростим грях имам към обществото - останах безучастен и приех тези обстоятелства, не мога да помогна ако не положа труд, а демотивиран съм изобщо за живот, но бора се да не се убивам още толкоз млад, ще видим какво ще стане след войната и накъде ще тръгне този свят. Късмет и уважение на всички брат, по цял свят, които мизерстват като нас и нямат кътче за почивка. Каквото и да кажа аз съм по-богат, родителите ми страдат че аз бездействам брат, а че ги мачка тях правителството не им дреме особено. Всеки трябва да започне първо да променя себе си, така ще има успех бавен процес, но със сигурност прогрес. Изключвай скапания телевизор! Пусни си радио или транзистор. Четете книги и надявайте се че ако слушате по-умните от нас ще преуспеете. Не обвинявайте нас за вашите проблеми - ние вас не обвиняваме че сте доста вече от телевизия затъпени. Няма да има никакви промени, ако не сме наистина истински съюзени... умираме и то сам всеки. Права отнети, отговорни няма ли?

© Ivan Tihomirov Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??