4 may 2008, 6:16

Още по темата за близнаците 

  Prosa » De humor
2210 0 24
2 мин за четене

Темата за близнаците винаги буди голям интерес.Нали съм близначка, реших да ви споделя от личен опит. Битува мнението, че еднояйчните близнаци са еднакви личности. Спомням си филмите, където ги представят като марионетки - говорят едновременно и вършат едни и същи действия... Пълни глупости! Вярно е, че си приличаме и често ни бъркат, но само в началото. Най-шантавият въпрос, който някога са ни задавали, е: "Вие бъркате ли се  помежду си?!" Слава богу, не! Напук на целия абсурд, в който живеем, все още се радваме на добро психическо здраве. Но нека направя кратка сравнителна характеристика на двете ни: 

* Тя има самочувствие, аз нямам.

* Тя повече говори, аз повече мълча.

* Тя обича ярките цветове, аз - пастелните.

* Ако се случи да пийнем повечко, тя гръмко се смее, аз тихичко си плача...

Някой тук да вижда прилика?! То и съгражданите ни го забелязаха. Преди години на една литературна вечер близначката чете мои стихове и местен фотограф пусна приказката: „В нашия град живеят две близначки - едната може да пише, но не може да чете; другата може да чете, но не може да пише..." Знаем за прословутия номер на близнаците. Един единствен път се изкушихме да го направим и пишман станахме. В забавачката си разменихме местата и, тъй като никой не разбра, се попикахме от смях. Учителката не на шега се ядоса и ни изгони. Дадохме си дума повече никога да не го правим, а обещаем ли нещо... Не съм и подозирала, че ще пиша стихове. Веднъж от скука драснах стихче и й го  подадох. Тя го прочете, погледна през мен и изсъска: "Продължавай да пишеш!"  Изсмях се: "И кой ще ме чете?!" Отговорът беше: "Аз." И се почна едно гонкане,   изнудване, тормоз... То не е за разправяне! Клекнах. Добре, че нещата имат и хубава страна. След дълги репетиции пред огледалото успях да придам вдъхновен израз на  лицето си. Проницателното око на близначката безпогрешно го улавяше и услужливо ми се подаваше лист и химикал. Тутакси бивах освобождавана от досадната домакинска работа. Истината е, че прописах от мързел. Още много мога да ви споделям, но оная пак ме ръчка да напиша стих и да го пратя утре. Забравих да ви кажа, че тези дни близначката смята  да се регистрира в сайт „Откровения" със статут на читател и с потребителско име veshtica. И си благодарете, че не може да пише, защото такива коментари щеше да ви насвятка, че...

© Вилдан Сефер Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Ето ни поредното доказателство, че мързелът е движеща сила

    п.п Дъщерите ми са близначки и нямат абсолютно нищо общо в характерите!
  • И аз си имам близначка...Хубаво е,но ние сме разнояйчни и пак много хора не могат да ни разпознават...а ние сме различни във всичко!някои казват-приличате си като сестри,но не и като близначки...Обичам близнаците,и явно е съдба но в класа ми има още две двойки близнаци-две момичета и момиче и момче,учителката ми по английски е близначка,а класната ми има двама сина близнаци...изобщо-много сме!И е хубаво!Сърдечни поздрави на теб и сестра ти!
  • Вероятно близнаците са две(или повече)
    страни на едно цяло?!Поне при вас изглежда е така.
    Стана ми много весело!Благодаря Феичке,поздрави вещичката!
  • Трябва да ти призная, че изoбщо не е съскала!Молеше като човек...
  • Браво! Много ми хареса, особено онази част със съскането
  • Браво на вас, много добре се допълвате!!! Много сладко си го написала!!!
  • Ето, феята си е фея - и това го може!
    Е, фенка съм ти, няма отърване от мен!
    Прегръдки!!!
  • ХИХИ СЛАДКО ДА СИ ИМАШ СЕСТРА БЛИЗНАЧКА Е ДАР
  • Благодаря и на вас,Ани, Маги, Цветан, Криси, Анета и Еми за поощрението!
    Анета, в разказчето ми някои неща са 100%истина, други - 100%художествена измислица.Оставям на интуицията на читателя да прецени...
  • Еех, Вилдан, как ме изненада само. Приятно! Много хубаво разказваш. Сигурно има още много и интересни случки в живота на двете близначки. Ще очаквам да напишеш още нещо. Ама, чакай да те питам освен тези разлики които си изброила по горе, май има и нещо друго. Щом като ти си прописала от мързел, значи ли че тя е работохолик
    Поздравявам ви и двете!
  • И в прозата си завладяваща, мила приятелко! Целуни сестричката си от мен
    С много обич!!!
  • Поздравления за дебюта!
  • Ама...и ти така ме изненада...къде те търся...къде те намирам...
    и все последна научавам...преди малко разбрах, че съм пропуснала рожденния ден на Мая, а и тебе за малко да пропусна...зло да ви забрави...знаеш, ли, че очаквам Веждан по скоро да се включи, че да видят всички колко си приличате...лично аз не мога да ви разпознавам...нито по външен вид...нито по гласа...еднаквички сте...и какво по-хубаво от това да знаеш, че до теб има твое подобие...и което е най-важно, че много те обича...с много обич за двете ви.
  • И близначката ти ще пропише, само да се влее в сайта, ако не стихове, то коментари със сигурност.
    И без това доколкото разбирам тук има доста близнаци, които пишат коментари,без дори да са не еднояйчни, ами едноутробни.
    Поздравления за настроението!
  • Благодаря ви, Ина,Петя,Константин, Наташа, Петинка, Мариета, Ваня,Роси,Люси, Светле, Мила и Мими за това, че подкрепихте дебюта ми в прозата!Радвам се, че сте се забавлявали!И все пак не забравяйте, че във всяка шега се крие мъничко истина...
  • Ех, колко съм си мечтала и аз за сестра близначка...
  • Забавлявах се докато четох.

  • Ето къде раздавали усмивки!
    Откога ровя из сайта и най-сетне попаднах на точното място!
    Невероятна си, Феичка!
    Двоен поздрав за вас!
  • И тук си неподражаема! Поздравления и пиши! Ние ще четем.

  • Браво на близначката - Вещица, иначе нямаше да четем близначката - Фея!
    Поздрав и прегръдки и за двете!
  • Еее, ще сме доволни и на коментарите и, Феичке!
    Тя, veshtica-та, сред нас и лошата си сила ще загуби!
    Пък ти пиши, не се помайвай, защото го правиш добре, напук на близначката!
    Прегръщам ви и двечките!
    /леко подмазване, понеже знам, че и тя ще го прочете, нали така?/
  • Великолепна както винаги!Прегръдки,Феичке!
  • Поздравления. Четенето беше удоволствие.
  • Близнаците са несравнимо уникални личности!
Propuestas
: ??:??