13 sept 2008, 11:28

Оставете ме на мира! 

  Prosa » De humor
1670 0 22
1 мин за четене

Напоследък много съм търсена и ухажвана - все някой нещо ми предлага или ме кани някъде... В началото се ласкаех от толкова внимание, но вече взе да ми писва. Както си вървя спокойно,  ми препречват  пътя разни дистрибутори, рекламни, застрахователни и прочее агенти (дали пък нямам вид на балък?) и ми тикат в ръцете всевъзможни оферти. Ами нескончаемите реклами в средствата за масова комуникация? До гуша са ми дошли! Оставете ме на мира, бе хора!

Една вечер на вратата ми звънят двама господа  и заявяват, че специално са дошли да ми посочат „верния път". Веднага схванах  кои са и побързах да им кажа, че съм мюсюлманка и няма смисъл... „Още по-добре!" - зарадваха се те и почнаха да ми цитират Корана. Разбрах - умирване има, отърване няма и смутолевих, че очаквам гости. Господ да ми прости лъжата! Е, това вече е прекалено - и вкъщи не те оставят на спокойствие! Не издържам повече!

Един ден, решена да не се поддавам на провокации, вървях бодро и решително отблъсквах всякакви досадни навлеци. Благополучно се прибрах и веднага заковах пощенската си кутия. За какво ми е - и без това получавам само сметки и рекламни листовки. След това врътнах двойно ключа и с апломб изключих радиото и телевизора. Истинско блаженство! Най-после да остана насаме със себе си и  да навляза дълбоко в дебрите на моята душа... Възторжено се метнах върху леглото и... счупих матрака. Какъв малшанс - в това безпаричие трябва да купувам нов. Ще пусна радиото - там се въртеше реклама за някакъв интелигентен матрак...

© Вилдан Сефер Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Ах, че сладко!!! Мисля,че кризата естествено ще понамести доста неща, които ние не успяваме.
  • живеем...сред реклами...от сутрин до вечер...
    при мен има ефект...онази за вафлите трепач...втълпи ми ги в ума и това е...
    развесели ме...с обич.
  • Друг път да знаеш...
  • Развесели ме! Няма спасение: правим каквото правим, ходим където ходим - пак до медиите "шъ додим"!
  • Аз пък много се ядосвам като ми прекъсват рекламите с някакви филми. И ми е хубаво като ме спират по улицата разни, така се чувствам търсена иначе кой ще ме спре, ако не са дистрибуторите. Добре, че ги има!
    Благодаря за усмивките, въпреки всички нерви!!!
  • Ейр браво на тебе, вместо на рекламните агенти, на матрака ли трябваше да си го изкараш!?
  • Развесели ме!
  • Мен много ме хваща яд, когато прекъсват с реклами някой интересен филм или спортно състезание.
    Развеселиме, Вилдан!!! Поздравления!!!
  • Щом не си намерила под матрака някой рекламен агент, значи всичко е благополучно.
  • Сега остава да метнеш и компютъра през балкона
  • Засмя ме сутринта Вилданче!!!
    Прекрасен ден ти желая!
  • Ама наистина ли сама потроши матрака или ти помогнаха?

    Благодаря за усмивката!
  • Благодаря ви! Радвам се на слънчевите ви усмивки!
    Иванова, ти първа ще научиш цената на интелигентния матрак!
    4i4obgad, разбира се, че утре пак! Няма да се излагаме, я!
    Зинка, права си - трябва по-умерено да я карам...
    Елена, прегръдки и от мен!

    Блажена и тиха вечер на всички!

  • Страхотно чувство за хумор!!!
    Направо да ти завиди човек, аз изпадам дълбок размисъл за горките хора, които така и няма да успеят да ми покажат пътя...
    Прегръдка!!!
  • Сладуранаааааа!!!
  • Блажена тишина без реклами! Ще ми се и аз да я имах в певече! Поздрави!
  • Развесели ме,Феичке!Прегръдки,мила!!!
  • Накара ме да се усмихна!Поздрави!
  • Никакво на мира! Чакаме, като пред магазин с дефицитна стока...
    Развесели ме яко!
    Утре пак?
  • браво, Вилдан, беше удоволствие да прочета творбата ти! ---> мисля, че това е заслужената оценка за труда ти - усмивките по лицата на шестима души.
  • Разсмя ме, Вилдан!
    Това е истината с тях е лошо, без тях още по-лошо!
  • Ех, Феичке мила-пак ми разсмя деня! Хубаво настроение внасяш в делника!Прегръдки от мен!
Propuestas
: ??:??