12 may 2007, 11:47

Перфектната жена 

  Prosa
1742 0 8
Перфектната жена

 

Търся си жена перфектна, на външен вид да е ефектна. Да е много кокетна и в желанията си открита и директна. Но да има желания единствено относно леглото, за всичко останало да си мълчи , че не ще я галя с перото. Да е домакиня от класа, да е съгласна дори да ми тръска в пепелника и фаса. Да може да готви неотлъчно, да ме защитава дори от майка ми жлъчно. Да е жената - прахосмукачка, както и  миячка, перачка и чистачка. Да става и за бавачка. Да няма претенции, да не ми пълни главата с празни думи и сентенции. Да си мълчи безучастно, да изпълнява всичко под нареждането ми властно. Да не се уморява до безкрай, да е безропотна и щастлива щом чуе ме да викам „дай". Да е готова да ме закара на колело до Франкфурт на Майн, да е за всичките ми желания 24 часа он-лайн. Да не мрънка, за парцалки да не ме врънка. С песен на уста в тенджерата да вари компот, това е моята мечта - жена робот!

© Мими Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Дано съм Ви развеселила!
  • Няма да намери такава
    Бре, какви хора
  • Лелеееее, че това жена ли е???
  • 6 от мен!Поздрави
  • Ето такъв мъж си търся!!! Остава ми само да се науча да готвя и ще го взема, щото иначе само глупости са ми в главата.Почти перфектната жена съм, кажи ма Миме като турим една ролка!
  • Да си вземеш робот за жена е все едно с компютър на коленете си да се любуваш на залеза! Е, вярно, че няма да те ревнува, когато разглеждаш списания за роботи и периферии за роботи но все пак! Жена е!
  • Доколкото разбирам от моя малък опит с жените - това не е решение! Защото рано или късно ще поиска смяна на маслото, нова камера за видеосензора, защото със старата вече не може да забелязва приятелките си и т.н. А да не говорим колко болтчета и винтчета всяка вечер трябва да сваля човек от нея! Просто ужас! За да разбере след това, че няма къде... Не! Не е идеалният вариант за жена!
  • Да, жена робот ...
    Жалко, че многоженството не е разрешено,
    защото ако беше, можеше да се уреди нещо.
    По мои изчисления между 5 и 15 ще е бройката.

    Поздрав и усмивка.
Propuestas
: ??:??