2 mar 2022, 20:05

Писмо от долната земя 

  Prosa
671 1 1
1 мин за четене

Здравейте! Пиша ви от Долната земя. Не. Не от Австралия, а от Долната. От земята на умиращите и мъртвите. Та, вие здравейте! На нас не ни е писано. Но, ще трябва да ни помните. Ще трябва да помните кои сме и защо сме на Долната земя. Там сме, защото има война. Ние не искаме война, ама.... Тук сме руснаци, украинци и други, попаднали на грешното място, в грешен момент. На Долната земя никой не воюва. А и за какво? Говорим си и се чудим:защо? Защо сме тук? Какво имаме да делим? За какво да си отмъщаваме? И знаете ли? Няма!  Няма нищо за делене и нищо, за мъст. Тогава? Защо сме тук? Защо не сме си в къщи, при близките? Защо не сме на работа? Защо не вършим обичайните неща? Най-вече се чудим, какъв грях сме сторили, че ни мразите. Едни мразят украинци, други руснаци... Та, много се чудим. Какво сме сторили? И, не се сещаме. Ние война не искаме, но война ни прати тук. За това ще трябва не просто да ни помните, но и да измислите как да няма войни. Никъде! Защото тук има много място, но това място не е хубаво. Никой не иска да е тук. Нито като турист, нито за постоянно.

 Та, вие здравейте, помнете и се учете от грешките! Не допускайте войни, защото тук е студено! Много студено!

© Маргарита Ангелова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??