24 may 2008, 22:43

Понякога г-ца А Ти не си вдига телефона 

  Prosa
900 0 2
1 мин за четене
 

Понякога, когато г-ца А Ти не си вдига телефона, ми е наистина скучно. Когато ми е скучно, ставам много философски настроена и мога да направя нещата да изглеждат както не са... по-красиви и истински... тогава те са повече от обикновени неща...

Пак не си вдига телефона.

Сигурно сега е някъде с някого и се забавлява...

С него.

Не с мен.

И всичко това, защото съм

пропуснала

шанса да й се обадя.

Както пропуснах да кажа едно простичко "Съжалявам"...

Аз май нарочно пропуснах...

Забравих да врътна кранчето на чешмата.

Така стана наводнение.

Забравих да отида от другата страна на улицата.

И хванах грешна маршрутка.

Тогава се загубих.

Беше студено и се чувствах ужасно.

Само, защото забравих.

Забравих да си взема чадър...

пак нарочно.

Настинах и не можех да изляза с Аш и другите.

Пропуснах да напиша, каквото исках и сега не е същото...

Всичко това, защото забравям и пропускам толкова много...

И то все неща, които не е трябвало.

А толкова неща пропуснах и забравих да забравя и пропусна...

И то все неща, които е трябвало...

© Алиса Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Аз съм ти фен откакто прочетох "Серийни самоубийства в полза на обществото", а преди това ми беше направило впечатление "Дъждовни размисли без страсти". Не бих си позволил да кажа, че не харесвам последните ти няколко произведения, но трябва да призная, че се различават от любимите ми: "Сиво", "Дали успя да го прочетеш?", "Оптимизъм. Песимизъм. Факти. Точки... Всичкото това АЗ ли съм?" (ама и какви заглавия поставяш ), "Сега как да си я ремонтирам?", "Думите са... просто думи", "Самота е, когато..." и най-доброто според мен - "Пиеса в едно действие за скитници,(не)съществуващото приятелство,един изоставен театър и много паузи". Продължавай да рисуваш с думи, справяш се отлично. Надявам се скоро да има нещо интересно, силно и най-вече разноцветно.
  • но аз няма да пропусна да те поздравя,много добро начало за една приказна принцеса
Propuestas
: ??:??