14 mar 2019, 11:05

Попара - 22. 

  Prosa » De humor
565 3 9
1 мин за четене

В любовта не винаги се използва мозъка – надделяват други органи…

Катаджия с маркова фуражка, позлатена палка, свирка „Армани“, ботуши от крокодилска кожа…

Романтична любов – любов от първия път…

Извършено е нападение над полицейски патрул в краен квартал по късна доба. Следствието изяснява отде се е взел полиция нощем извън центъра на града…

Нашенски Хелоуин – шофьори се преобличат като катаджии и взаимно се плашат…

Присъда: „Хвърлете го в затвора. От камбанарията!“…

Научих, че заради икономии баталните сцени от „Властелинът на пръстена“ са снимани след нашенско дерби. Което ми отговори на въпроса защо орки и тролове се бият с орки и  тролове…

За 8-ми март – да се намалят цените на цветята и алкохола – така жените ще са в цветя и желани…

Жените не обичат пияните, но пък как пияните обичат жените…

Модерни мисли: Трябва да се живее така, че първата половина на живота ти да те хранят родителите, а втората – децата…

Трябва да се яде така, че да не е мъчително болно в тоалетната…

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??