24 dic 2018, 8:24

 Попара - 6. 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
1022 2 5
Произведение от няколко части « към първа част
1 мин за четене

Преди толкова стоки не сме виждали, а сега виждаме…

Еднопосочен джоб…

Интелектуалната стесненост се разширява…

Безгранично ограничен…

Глава като изтръпнал крак…

Най-трудно е да научиш българските политици на български…

Реклама на пасти за зъби, прах за пране, дъвки… А аз искам нормална паста, обикновена дъвка, изпиращ прах…

Парите са главния документ днес…

Нападнаха ме бандити с бухалки. Извиках полиция и сега бандитите са с пистолети…

Красотата на страната не могат да погубят. Макар България да могат. Обаче красотата ще остане в легендите…

Откъде в младите такъв песимизъм? Откъде в старите такъв оптимизъм?

Откриха тунел България – Европа. Цял ден по него има оживено движение. Привечер последният българин замина…

Модата премина всички граници и дойде и у нас…

Предлагат нещо суперново и необичайно – удобни дрехи…

Лекарите лекуват с голи ръце и добра дума…

» следваща част...

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Приятна Коледа!

И още - https://genekinfoblog.wordpress.com/

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Лиа!
    Хубави празници!
  • Честито Рождество Христово,г-н Коновски! Пожелавам ви, каквото и да "сърбате" на трапезата, нека да е споделено с много топлина и искреност! Живи и здрави!
  • Благодаря, Мария, Мариана, Стойчо!
    Дядо Коледа е в червено, защото е измислен /като рисунка/ за реклама на "Кока-кола". Дядо Мраз на изток го изобразяват и в синьо. Ие по-наш човек - дебеличък, пийнал, с мацка...
    Хубав празник!
  • "Глава като изтръпнал крак"!!!!!!!
    Страшен и много точен рисунък! На теб браво, но действителността е наистина плашеща!
  • След прочетеното: толкова ми е весело, че чак ми се плаче!
    Синтез от слова,нагнетени от огорчения и едва сдържан гняв...
    У нас,в Ямбол Дядо Коледа е в синя одежда,барабар с елените, Снежанка и джуджетата! Изглежда по-нестандартно, но като гледам рекламни материали и филми с Дядо Коледа,все облечен в червено!А може би,тук има и първосигнален привкус?!
    И все пак, весели Коледни и новогодишни празници, Георги!🎄🎁
Propuestas
: ??:??