21 sept 2011, 13:35

Препускащи мисли..2 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
657 0 0
1 мин за четене
  • Когато външно имаш всичко, хората често си мислят, че отвърте си кофа с помия.
  • Покажи на света своето мнение, но без да го налагаш.
  • Дай ми възможност да ти подаря усмивка!
  • Трябва да искаш нещо силно, за да го постигнеш напълно, но за да е по–стабилно, поработи обилно!
  • Как може на един толкова здрав разум, да му пречи едно толкова крехко сърце?
  • Кога светът ще проумее, че не може да се върти само около един човек?
  • Защо съжалявате тази блудница, след като на нея и харесва да бъде такава?
  • Вдъхновението е един кратък, но невероятно силен и велик проблясък в съзнанието, който ни дава усещането, че желаем да изразим някакво чувство по един специален начин!
  • Ти си специален. Но не се ласкай, защото и аз съм специален. И двамата с теб сме точно толкова специални, колкото е онзи човек, там!
  • Без болка не би достигнал изцелението.
  • За да видиш красотата, разчупи обвивката.
  • ОБИЧАМ ТЕ, уж крещи моето сърце... ОБИЧАМ ТЕЕЕЕЕ, а е такава тишина?!
  • "Да изпиеш вселената!" - да, ама нямаш 18!
  • Жертвай материалното, за да постигнеш духовното !
  •  Това, което се крие зад ъгъла е онова, което до преди е ходело с теб по пътечката!
  •  С мрънкане всичко се постига, вярвайте ми. 

© Катерина Костадинова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??