Имало едно време един балкон. Там живеели сто и един далматинци. И баща им казал да си отиват в леглата. А те отговорили: -Гладни сме!
И кравите попитали: - Да не би да искате от нашето мляко? - Къде е млякотоооо?-развикали се петнистите.
И кравите 1, 2, 3, 4,5, 6, 7, 8, 9, 10... 101... далматинци нахранили. Но за едното нямало. Таткото казал на едното да се махне, за да има за друго и изкрещял: - Чакай си реда, Пинго!
Имало една нинджа и един португал. Папагал исках да кажа. Тука на часовника. Имало и един часовник. (Аз си обух джапанките наобратно) Един далматинец си обул молив, вместо чорапки и не можел да си извади крака или лапичката, и казал: - Татко, свали този молив, че не виждам къде са ми обувките за спане. И не мога да си светна лампата.
И бащата ритнал молива и моливът се събул от крака му...
Ама ме развесели, върна ме назад, назад, назад ...
И не чак толкова назад де, но достатъчно,
когато чувах думички като, въгзлавница, биксвита,
човапче и какви ли още не любими за мен изрази.
Хубаво е, че са записвани тези твои приказки.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.
много сте готини.
добре ми е при вас!
кати