21 oct 2012, 22:50

Привличане - Той (първа част) 

  Prosa » Relatos
902 0 0
1 мин за четене
Видях я, още докато паркирах колата. Без да се усетя, краката ми сами тръгнаха след нея. Имаше нещо в походката ù, сякаш танцуваше. Тактуваше с пръсти по бедрото си. Не беше някоя кльощава мацка. Как съблазнително поклащаше дупе, сякаш ме канеше да я следвам.

Опа, смени темпото. Явно друга музика звучеше в слушалките. Сега натрисаше бедра, като манекенка на дефиле.

Сетих се за един анимационен филм, където лисана вървеше сластно. Люлееше опашка, леко завърташе муцунка и гледаше палаво през рамо. И аз исках да зърна личицето на моята лейди. Със сигурност не беше недорасла тийнейджърка.  Тук имаше класа и вродено и тренирано кокетство.

Аз съм на 25 години, но винаги са ме впечатлявали по-зрели жени. Уникална харизма носят. Арменец съм и съм израснал в Армения. Жените там са различни. Тукашните арменки са си чисти българки. Еманципирани, позагубили от първичния чар. Липсва им онази мекота и женственост. Мислят като мъже. Знам, че трудно ще си намеря идеалната за мен. Доста съм взискателен, някак си принципен. Бързо паля, трудно се озаптявам, див петел.

Ето, пак смени походката. Усещаше се някаква ярост. Все едно подритваше откъснатите топки на бившия. Каква ли музика слушаше сега? Вече километър вървях след нея. Исках да я заговоря. Дали е свободна? Едва ли, такива жени никога не са сами.

Внезапно моята лейди спря и плавно се обърна. Изгледа ме отдолу нагоре и ме прикова с поглед. Първо само с очи се усмихна, после цялото ù лице засия. Боже, това трапчинки ли бяха! Край, сразен съм. 

© Дани Сулакова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??