19 sept 2019, 7:56

Промоция му е майката 

  Prosa » De humor
709 1 8
6 мин за четене

 

Диди беше одремана! Подпряла лице на ръцете си, тя мигаше в унисон с настроението си. Лениво, чат-пат и много тъжно. Не върви работата, ей, не върви! А уж в сферата на услугите! Бръснарница! Плюс кой каквото иска – от подстригване на ревливо дете, до фризури на бабите им. И цените и народни! Обаче не върви…Рекламата е голяма работа, беше оценила тя и правеше най-различни трикове. Украси огледалото с ликовете на Лили Иванова и Веселин Маринов – нищо! Сложи намигащи японки – същата работа! Обточи прозореца с изкуствени цветя, все тая! Постла домашна черга за уют, ама после я махна, че събираше косми, пък и никой не възкликна носталгично! Дреме Диди и поглежда към телевизора, като няма какво друго да прави. Ей ги тия с рекламите, отново почват да те кандърдисват да си снабдиш с тенджера. Значи, изтървеш ли тоя момент, направо си на загуба. Ама каква тенджера! Необикновена! На промоция! За само 80 лева, бе! Без пари! Тенджера, в която ако речеш, може и яйца да си опържиш! Зарзават да задушиш! А как увира бобът!!! Ставал като мозък! Многофункционална! Невероятна! Мие се от раз! И към тази тенджера купища подаръци! Съвсем без пари! Получаваш капак! Чудо невидяно! Страхотен! Можеш да го използваш и да не го използваш, как ти е кеф! И към капакът има абсолютно безплатно дръжка. Към този абсолютно безплатен капак и дръжката му, се добавя абсолютно безплатно и дръжка за тенджерата! Нещо повече – втората дръжка също е абсолютно безплатна. Плащаш 80 лева и получаваш капак, дръжка за капака, дръжки за тенджерите - всичко това безплатно! Нечувана промоция!!!

Това е то… Хората предлагат куп подаръци, а аз щракам ножицата на ниски цени, въздъхна Диди, но мозъчните й клетки защъкаха из схемата на рекламите. После се сети, че трябва да внесе 20 лв в банката. „Дидо, не се шушкай, ами бегом към погасяване на задълженията!”, издаде си мислено заповедта, причеса се, метна якето и хукна към банката.

На вратата на въпросното кожодерско заведение я посрещна широко усмихнат красив охранител.

- Заповядайте, чаровна госпожо! Чест за нас е, че сте избрали тъкмо нашата банка! – подаде й ръка, целуна я и я въведе в преддверието.

- Ама… какво става тук? Любезност, целувки, усмивки…

- Това е днешната промоция, скъпа госпожо! Любезност до дупка! Е, не до всяка, ако си помислихте това, за което аз си помислих …красавица сте!

Заповядайте тук, вземете си картончето с номер! Само едно левче!

- Плащам лев за номер?

- Че колко е един лев? А разход да хартия, за машината, който щрака-лака, за да го обработи…все разходи, прекрасна! Но затова пък влизате съвсем безплатно до съответното гише! Дори ще ви съпроводя, да не се лъзнете!

Диди пусна левчето, машината изплю хартийката и пое към гишето.

- Имам да внасям 20 лева….

- Ма разбира се, веднага ще ви ги приемем! – широко се усмихна служителката – Мд-а-а… - след кратко щракане на компютъра обяви тя. – Имате да плащате 20 лева. Плюс левче за документа, който ще ви издам.

- Е защо?

- Как защо? – основателно се почуди служителката. – Защото ако ви потрябва писмено доказателство пред някакъв орган, че сте ги внесла, как ще го направите, ако не им наврете тази хартийка в очите?

- Но защо трябва да ви давам цял лев?

- Да не искате да направите дарение от повече? Няма проблем. Постоянно нещо негодувате. Освен това аз влагам толкова труд за въпросния документ, а плащате само за хартията… Пък и днес съм на промоция „безплатна любезност”. Ако бяхте при колежката, отдавна да ви е отсвирила, защото и е ден за нормално поведение. Колкото и да си беседваме, аз ще ви взема левчето, затова нека да се разделим с усмивка, да си пожелаем един прекрасен, спорен и слънчев ден и като промоция към любезностите - живот, здраве и много любов!

Диди се примири… Карай, два лева… Охранителят я хвана под ръка и я поведе по лъскавия под. Сещате се, да не се лъзне!

- А сега, платете един лев!

- Това пък защо?

- Е как защо? Я вижте по какъв скъп под минахте? Това е най-скъпото покритие, красавице! Милиони се е изръсила банката, за да вървите по него, да придобиете самочувствие, да му се радвате. Амортизира се, трябва за се поддържа. Нали ви казах, че ще отидете съвсем безплатно до гишето, но не съм ви казал, че ще се върнете безплатно. Само едно левче и ще си кажем довиждане!

- Ами ако не искам да платя? Тук ли ще ме оставите?

- Естествено! Тук мислим за всичко!

- И ще спя тук?

- Разбира се, няма да ви държим будна! Имаме стая за тази цел!

- Ще ме оставите в банката цяла нощ? Може да ви окрада!

- Няма как да стане, защото ще ви привържем с тежка верига за пода. Няма да може да мръднете! И веригата я ползвате съвсем, съвсем безплатно!!! Плащате само спалния чувал, в който ще ви напъхаме. Някакви си 40 лева!

- Ами ако ми се ходи до тоалетна? В него ли ще…

- О, ние не сме идиоти! Ще смърди! Към всяка верига има бутон, който ползвате съвсем, ама съвсем безплатно! Едно позвъняване за малката нужда, две – за голямата. За първото плащате 5 лева, за второто - 10 лева. Придружаваме ви абсолютно безплатно!!! Друг път пишкали ли сте с охрана? Това е изживяване! Като една супер милионерка ще се чувствате! Пишкате, а пред вас – охрана! Е, ще бъде с гръб към вас, естествено!!!

- Ами ако река сега да драсна и право на вън?

- Няма как да стане, защото алармата писва, входа се блокира, а отблокирването струва 300 лева. Чак тогава излизате. По-добре е да се възползвате от многобройните безплатни екстри, които получихте днес…

Диди даде още едно левче, защото в главата й се роди план и ето сега ще разберете какъв е.

Та, върна се нашата героиня в бръснарницата и веднага си поръча нова табела с надпис „Коафьор. Промоциите са повече от услугите”.

После извади лист и химикал и написа следния проекто-план за новия ценоразпис, изпълнен с много промоции за бъдещите клиенти.

„ Подстригване: всяко второ щракване на ножицата се таксува наполовина, а всяко десето – съвсем безплатно. Щраканията на ножицата във въздуха ги получавате като подарък. Така вместо 80 лв, вие ще платите някакви си 40 лв! Към това добавяме и боядисване на косата! А там промоциите са безкрайни! Половината глава я боядисваме само за някакви си 40 лв, а другата – абсолютно безплатно! Но това не е всичко! След това ви измиваме от боята! Миенето е безплатно и заплащате само водата, някакви си 20 лева! Шампоанът е от нас! Безплатно! И няма да ви пуснем да си тръгнете с мокри коси като кокошки след дъжд! Предлагаме изсушаване, което е абсолютно безплатно и заплащате само ползването на кърпа и сешоар, някакви си 20 лева! Така за едно професионално подстригване и боядисване, вие ще заплатите само 120 лева, а получавате толкова много! Промоциите са ни безкрайни като Вселената!”

Сега можете да се запитате дали Диди имаше клиенти при този ценоразпис? Ами да, при толкова много промоции, кой не би се възползвал! Промоция му е майката, рекламата вече е отживелица!

© Латинка Минкова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • хахахаха
    Половината глава я боядисваме само за някакви си 40 лв, а другата – абсолютно безплатно!

    Яко!
  • Поуката е на промоция, а четенето ...оф, днес баш не ми е смешно...
  • Много свеж хумор с поука. Ох... дано поуката е на промоция! Харесах!
  • Благодаря за супер коментарите, за едното ...нищо, щото тези дни нямам промоции! Благодаря от сърце, от цялото си сърце, без никакви резерви! И...мислете за промоциите, хей...
  • Балами колкото щеш, даже повече от промоциите
  • Промоции до дупка... И без задни/предни мисли :"
    Вече обмислям собствен бизнес план, информацията дотук е безплатна, но все пак всеки прочел/непрочел ми дължи по 5 лева, а ако иска да научи за какво, сумата се умножава по годините му, при това, умножението е напълно безплатно 😜😋😜
    Поздравявам те 🙉😋🙉
  • Като чуя за промоция,направо ме наляга луд интерес!😅
  • Запазвам си час. Кой бяга от половин боядисана безплатно глава
Propuestas
: ??:??