Един човек си тежи на мястото, когато използва ръцете си за прегръдка, а не за да пази равновесие, или да се държи с тях за нещо.
Молитвите не са ли различни телефонни номера на Бог, на които можеш да му звъниш за съвет или с молба за помощ по всяко време?
Понякога се включва "телефонният секретар", но никога, набирайки някой от тях, няма да чуеш: "Избрали се несъществуващ номер".
Тъжният човек живее непрекъснато в миналото, умният - гледа предимно към настоящето, щастливият докосва бъдещето, а мъдрият, знае, че тези тримата, всъщност са един човек...
Най-кривото огледало, това е човешката съвест. Почти няма случай, в който истината отразена там, да не е изкривена до неузнаваемост...
Различията се преодоляват с компромиси, а безразличието - само с раздяла...
Трябва да си нащрек с човек, който не може да надскочи себе си, понеже все ще изпълзи отнякъде...
Хората, които се опитаха да го изненадат в гръб, се сблъскаха с другото му лице...
Носталгия:
Толкова ми липсват първите седем години!
Най-скъпо ти излиза, когато се обезцениш сам.
Най-ограбен се чувства човек, когато реши да даде всичко от себе си, а няма кой да го вземе.
Добро и Зло ще се борят за надмощие в Теб до мига, в който направиш своя Свободен избор. Независимо какъв ще бъде той, след това никога няма да си същия...
Страхът е неизчерпаем вид енергия. Само че негативна...
Безкрайно много ценя хората, които умеят да ценят безкрайно малкото, което имат...
По-добре да си беден, но богат душевно, отколкото богат, но душевно болен...
Животът е цветен и семпъл до лудост. Лудост, наречена вяра, с усмирителна риза - надежда и лекарство - любов...
Непоправими вреди на Човечеството нанасят както глупостта, така и липсата на адекватна превенция срещу нея...
Не можем да избягаме от реалността, но можем да се противопоставим на жестокостта, която тя се кани да ни предложи...
Истината винаги идва. Дори и когато не е останал нито един оцелял, който да я посрещне...
Да бъдеш Човек не означава да прощаваш на тези, които не те броят за такъв, а да ги мачкаш подобаващо.
Независимо колко препълнена е една кошница, в нея винаги има място за една малка, но много отровна змия...
Ако Животът е заплетена теорема, то жената, е доказателство към нея.
Истината се ражда след смъртта на съмненията.
Аз съм много романтОчен човек. В случай, че не знаете.
Човек, който е непрекъснато жаден за знания няма нужда от по-голяма чаша, а от по-голяма библиотека...
Не бива да забравяш старите врагове, понеже сред новите приятели може да откриеш твърде много от тях...
По-добре да храниш каквито и да са там лоши чувства, отколкото да умориш от глад чувството си за хумор...
Любов умора няма. Също като лудия...
Какво е интуицията, ако не аксиомите, за които няма доказателства, но приемаме тези твърдения за истина...
За катерене по върха на сладоледа кандидатите са безчет. По-трудно е да намериш сговорна дружина за повдигане на планина.
Най-честата причина да не разбираме другите се състои в това, че предпочитаме да ги съжалим после, отколкото да им помогнем сега...
За огледалото няма значение дали е право, завъртяно, или обърнато, щом в него се е взрял глупак.
Няма как да станеш приятел с човек, когото си склонен да намразиш във всеки един момент...
С една дума можеш да кажеш всичко, ако тя е "Любов"...
Кирето, октомври / 2015 / – януари / 2016 /, Бургас
© Кирил Ганчев Todos los derechos reservados
Безкрайно Ви ценя, защото...улавяте дори частицата Истина, завоалирана зад хумора, сарказма и шегата! Бъдите здрави, прозорвили и се обичайте!