3.02.2016 г., 7:49 ч.

Простички мисли на един обикновен човек - 11 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1122 1 9
3 мин за четене

Един човек си тежи на мястото, когато използва ръцете си за прегръдка, а не за да пази равновесие, или да се държи с тях за нещо.

 

Молитвите не са ли различни телефонни номера на Бог, на които можеш да му звъниш за съвет или с молба за помощ по всяко време?
Понякога се включва "телефонният секретар", но никога, набирайки някой от тях, няма да чуеш: "Избрали се несъществуващ номер".

 

 

Тъжният човек живее непрекъснато в миналото, умният - гледа предимно към настоящето, щастливият докосва бъдещето, а мъдрият, знае, че тези тримата, всъщност са един човек...

 

 

Най-кривото огледало, това е човешката съвест. Почти няма случай, в който истината отразена там, да не е изкривена до неузнаваемост...

 

 

Различията се преодоляват с компромиси, а безразличието - само с раздяла...

 

 

Трябва да си нащрек с човек, който не може да надскочи себе си, понеже все ще изпълзи отнякъде...

 

 

Хората, които се опитаха да го изненадат в гръб, се сблъскаха с другото му лице...

 

 

Носталгия:
Толкова ми липсват първите седем години!

 

 

Най-скъпо ти излиза, когато се обезцениш сам.

 

 

Най-ограбен се чувства човек, когато реши да даде всичко от себе си, а няма кой да го вземе.

 

 

Добро и Зло ще се борят за надмощие в Теб до мига, в който направиш своя Свободен избор. Независимо какъв ще бъде той, след това никога няма да си същия...

 

 

Страхът е неизчерпаем вид енергия. Само че негативна...

 

 

Безкрайно много ценя хората, които умеят да ценят безкрайно малкото, което имат...

 

 

По-добре да си беден, но богат душевно, отколкото богат, но душевно болен...

 

 

Животът е цветен и семпъл до лудост. Лудост, наречена вяра, с усмирителна риза - надежда и лекарство - любов...

 

 

Непоправими вреди на Човечеството нанасят както глупостта, така и липсата на адекватна превенция срещу нея...

 

 

Не можем да избягаме от реалността, но можем да се противопоставим на жестокостта, която тя се кани да ни предложи...

 

 

Истината винаги идва. Дори и когато не е останал нито един оцелял, който да я посрещне...

 

 

Да бъдеш Човек не означава да прощаваш на тези, които не те броят за такъв, а да ги мачкаш подобаващо.

 

 

Независимо колко препълнена е една кошница, в нея винаги има място за една малка, но много отровна змия...

 

 

Ако Животът е заплетена теорема, то жената, е доказателство към нея.

 

 

Истината се ражда след смъртта на съмненията.

 

 

Аз съм много романтОчен човек. В случай, че не знаете.

 

 

Човек, който е непрекъснато жаден за знания няма нужда от по-голяма чаша, а от по-голяма библиотека...

 

 

Не бива да забравяш старите врагове, понеже сред новите приятели може да откриеш твърде много от тях...

 

 

По-добре да храниш каквито и да са там лоши чувства, отколкото да умориш от глад чувството си за хумор...

 

 

Любов умора няма. Също като лудия...

 

 

Какво е интуицията, ако не аксиомите, за които няма доказателства, но приемаме тези твърдения за истина...

 

 

За катерене по върха на сладоледа кандидатите са безчет. По-трудно е да намериш сговорна дружина за повдигане на планина.

 

 

Най-честата причина да не разбираме другите се състои в това, че предпочитаме да ги съжалим после, отколкото да им помогнем сега...

 

 

За огледалото няма значение дали е право, завъртяно, или обърнато, щом в него се е взрял глупак.

 

 

Няма как да станеш приятел с човек, когото си склонен да намразиш във всеки един момент...

 

 

С една дума можеш да кажеш всичко, ако тя е "Любов"...

 

Кирето,  октомври / 2015 / – януари / 2016 /, Бургас

 

 

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Поздрави най-топли на всички!
    Безкрайно Ви ценя, защото...улавяте дори частицата Истина, завоалирана зад хумора, сарказма и шегата! Бъдите здрави, прозорвили и се обичайте!
  • "Трябва да си нащрек с човек, който не може да надскочи себе си, понеже все ще изпълзи отнякъде..."
    Хич, не е простичко, да прозреш това. Необходимо е да си вдигал летвата на скоците си все по-високо и по-високо...
    Поздрав за мъдростта, Кире!
  • Всички са много близки до истината - и дават добър урок...!!! - Безкрайно много ценя хората, които умеят да ценят безкрайно малкото, което имат...
    "Най-кривото огледало, това е човешката съвест. Почти няма случай, в който истината отразена там, да не е изкривена до неузнаваемост..."
  • Няколко от твоите "простички мисли" ми станаха любими! Мисля да си улепя стената с тях, та да им се наслаждавам, а и да ми напомнят че...." С една дума можеш да кажеш всичко, ако тя е "Любов"..."
  • Кире, Благодаря за Светлинките! По тях е лесно да се ориентира, в тъмното, човек. В "светлото" затварям очи и си ги представям. Сърдечни поздрави!*
  • Животът ни учи на толкова неща, но не всеки е добър ученик Поздрави!
  • Здравей Роси!
    Надявам се, че са лесносмилаеми от всеки и да носят настроение!
    Поздравче!

    Безжичен,
    каквото да Ти кажа братле - лудите като мен нямат спиране. Но пък тичаме за удоволствие и драскаме надписи из гората.
    Така животът е някак си по-лек.
    Наздраве!
  • Всичките ги чета с кеф! Чакам да се появиш и отивам да чета! Мъдро.
  • "По-добре да храниш каквито и да са там лоши чувства, отколкото да умориш от глад чувството си за хумор..." Много обичам такива простички мисли. Поздравления!
Предложения
: ??:??