14 jul 2019, 18:13

Просто(У)зрения 

  Prosa » De humor, Epigramas, Miniaturas, Aforismos
558 5 10
1 мин за четене

А как  щеше да има мъже-мечти, ако мъже не бяха на чуждите жени!?

 

На някои всяка дума им е изречение, на други всяко изречение е без думи!

 

Откакто виртуалът стана нашият обществено-социален живот, битието се превърна в препратка към безсъзнанието...

 

Общото между  виртуалния обществено-социален живот и реалния такъв трудността да "общуваш" без емотки!

 

Жената не била като човека че то човекът Човек ли е?!

© П Антонова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, ДонБъч, ласкавш ме!
  • Елегантна фраза и хумор, който не скърца - рядък лукс. Поздрави!
  • 💐ИнаКалина (Красимира Чакърова)
  • Всичките са хубави, Пепи!
  • Благодаря, Марианке!

    И за "любими" също!
  • Благодаря ви Рози, Иржи, и Плевелче!
    Случва ми се понякога имам простозрения, кога зелени, кога узрели - просто_зрения!
  • Пепи, улучила си всички десетки. Прочетох и предните, много са добри.
  • За първото миниатюрче има такава приказка:Един мъж казал на жена си "Хубава си ама да беше поне маааалко чужда!!...Всичките са много ценни с дълбок смисъл,Пепи....
  • Минутата не стига, трябва доста да се мига, за да влезе там, където мястото не е заето...
  • безсъзнанието да се чете без_съзнанието - явно форматът не е допуснал "_" долната черта!
    нарочно така го бях написала!
Propuestas
: ??:??