15 feb 2009, 14:22

Провален шанс 

  Prosa » Otros
686 1 1
2 мин за четене

Днес се правиш на уморен, утре пък - на досаден. Да не говорим за следващия ден - правиш се на болен. Но това не е всичко за теб, аз знам и друго. Че ти може да се правиш на уморен, досаден и болен, но не знам защо.

 

Не мога да разбера защо правиш така, защо се държиш така с мен. Какво те накара да се промениш към мен така? Няма ли да ми отговориш? Явно не.

 

Не мога да разбера защо се промени, отначало се държеше толкова мило, дори оставяше работата си заради мен. Сега защо е така?

 

„Искаш да знаеш ли? Добре, ще ти кажа. Омръзна ми да съм с теб. Никога не съм те приемал като сериозна. Ти си поредната ми бройка. Ето, затова се промених.”

 

Не мога да повярвам. Не искам да повярвам на това. Значи вчера момичето, с което те видях, не ти е братовчедка, а новото ти завоевание. Добре, ти избираш, но повярвай ми, сгреши с мен.

 

Днес се правиш на уморен, утре пък - на досаден. Да не говорим за следващия ден - правиш се на болен. Но това не е всичко за теб, аз знам и друго. Че ти може да се правиш на уморен, досаден и болен, вече знам защо. И ти казвам - до тук бяхме ние двамата.

© Тъмен ангел Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Дълго мислих какво да ти напиша и все още не знам кои са правилните и погрешните думи.Истината е,че това са неща и истории които се случват на всички,но не всеки ги пише или коментира.По-лесно е да не се намесва човек.Но не е Човешко!Извини ме за закъснението.Ако можеш.Прегръщам те.
Propuestas
: ??:??