26 abr 2007, 6:45

„Пълна промяна” 

  Prosa
1999 0 7
1 мин за четене
 

„Пълна промяна"


Реших да стана манекенка, нали съм наследила гените на мама Пенка и маниерите на кака Генка. На кастинга не ме одобриха множко, но с връзки уреди ме чичо Божко. Е, намекна ми, че трябва малко да се пооправя и за пред хората косъм да загладя. Тръгнах аз по процедури, о Господи - борба с пустинни бури! За да се превърна от грозната Руми в хубавата Румяна се наложи да се подложа на „Пълна промяна". Ще ме държат шест седмици като в клетка, добре, че татко Пейчо е с дебела банкова сметка. Сложиха  ми в бюста силикон, ау, да ме видите какъв съм бонбон! После кола маска на краката, за жалост последва и брадата. Поисках бръчките ми да премахнат и брадавиците да ми махнат. Присаждане на коса, лифтинг на бедра, ако можеше да ми поставят и пера... Линоводолинов ботокс на челото, Боже мой, повече от месец лежа бинтована в леглото! После и порцеланови фасети, жалко, че нямаха и лъскави пайети... Но, уви, с това изобщо не се свършва, да запазя търпение, че много имало да се довършва. То не бяха козметици, маникюристи и фризьори, нагледах се до сто и едно на позьори и воаьори. „Орифлейм", „Манхатън" и „Авон", дори гръцките богове биха ме препоръчали на Аполон. С прическа „уейф", в рокля с шлейф, вървя засмяна за представянето на пълната си промяна. Безспорно станах хубавица голяма! Затова и ще трябва много да постигна, в очите на хората да се издигна. На татко обезателно ще се отблагодаря, с пари и слава смятам да го обезщетя. Искам той да се гордее с мен, затова не ме урежда да съм просто манекен. Да стана, може би, актриса трябва затова, в алеята на славата да ми подарят звезда. Ето пристигна и  тъй дългоочакваното предложение, приемам го при всяко положение! „Татко, татко, много ще се гордееш с твоята дъщеря. Отивам в Холивуд, ще ставам порнозвезда!" „ Щерко, щерко, ще съм честен, без да ме упрекваш, че съм зъл, щеше да имаш полза само от присаждането на акъл!"

© Мими Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Актуално!
    А знаше ли каква е разликата между "Мис Моделс" и "Мис Свят"?... Не знаеш. Само аз знам за сега. Ето! Едните се гъзоврътки, а другите -въртогъзки.
  • Поздрави и усмивки от мен!
  • СТРАХОТНО Е!!!
  • Разсмя ме, благодаря ти!
    Ах, де да можех и аз с татко като твоя...ама без да ми присажда и акъл!

    Мимче, абе мила,
    я го направи това на стих,
    че по-приляга с рима като тая,
    не че тъй не е върха, ама...

  • Че толкова мурафети бива ли? За това ли бяха? Можеше и без тях! Защото има най-различни рубрики в това изкуство! Но нали е гледала само "суперзвезди" ! Хубави са ти разказите, даже в рима. Навярно понеже - "Ако нЕма римЪ - удари мЪ!"
  • Бравоо!
  • и моите -
Propuestas
: ??:??