Здравната система – хранителна среда за акули, раци-трупояди и жабоци…
хххх
Все по-богати медици – все по-болна нация. И обратното…
хххх
Изгодно е да си търговец на оръжие. Събираш оръжието и боеприпасите в склад, някой гад ти го взривява, получаваш застраховката, продаваш скритата стока и отваряш друг склад… После и той гръмва… Хайде – трети…
Парите текат на три поне поточета…
Най-много някой да се опита да те „отрови“ с неизмита салата…
Което не пречи на далаверите…
хххх
Диверсификация на газа – изгоден метод за далавера. Отказваш се от руски газ, диверсифицираш официално доставките, купуваш /по-скъпо, разбира се/ от посредници /твои компаньони/, чакаш народна благодарност, щото… „Можеше и по-скъпо да е!“…
хххх
Върховният комисариат на ООН по бежанците взе, че разруши едната от основите на бандеровската пропаганда.
Досега ни убеждаваха, че бягащите от Украйна не щат и не щат да се спасяват в Русия. Полша, България, Румъния, Германия… Но не и Русия…
Сухи числа.
Украински бежанци по приели ги държави:
Полша – 1 256 568
Германия – 915 000
И така нататък…
„А, да – Русия – 1 857 122
Отделно украински гастарбайтери, някои със семействата си – някъде около 2 500 000…
хххх
Остави другото, ами Amnesty International в официалния си доклад признаха, че бандеровците воюват терористично – обстрелват и убиват цивилни, крият се в жилищни зони, използват хората като живи щитове…
Май нещата в „световното обществено мнение“ се обръщат?
хххх
Лоши хомофоби!
Уволнили приятеля на Асена и оставили харвардското инфантилче без другарчето му, развличащо го с игра на мускулите…
хххх
Събота, 6 август. Годишнина от зверското убийство на невинни хора в Хирошима.
Медиите или споменават през зъби или мълчат.
Очаквам скоро да твърдят – убийствата са извършени от СССР. Или да възпяват безкрайната храброст на американците, убиващи от разстояние невъоръжени и неподозиращи подлостта им хора…
А в училище днес това не се и споменава. В къщи – хептен…
Хляб и торти да има…
хххх
Жега. Опашки за пенсиите. Ще намалеят пенсионерите...
Заповядайте - https://genekinfoblog.wordpress.com/
© Георги Коновски Todos los derechos reservados