Aug 8, 2022, 11:37 AM  

Разхвърляно /отново реално, а не политкоректно/ 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
665 6 13
2 мин reading

Здравната система – хранителна среда за акули, раци-трупояди и жабоци…

хххх

Все по-богати медици – все по-болна нация. И обратното…

хххх

Изгодно е да си търговец на оръжие. Събираш оръжието и боеприпасите в склад, някой гад ти го взривява, получаваш застраховката, продаваш скритата стока и отваряш друг склад… После и той гръмва… Хайде – трети…

Парите текат на три поне поточета…

Най-много някой да се опита да те „отрови“ с неизмита салата…

Което не пречи на далаверите…

хххх

Диверсификация на газа – изгоден метод за далавера. Отказваш се от руски газ, диверсифицираш официално доставките, купуваш /по-скъпо, разбира се/ от посредници /твои компаньони/, чакаш народна благодарност, щото… „Можеше и по-скъпо да е!“…

хххх

Върховният комисариат на ООН по бежанците взе, че разруши едната от основите на бандеровската пропаганда.

Досега ни убеждаваха, че бягащите от Украйна не щат и не щат да се спасяват в Русия. Полша, България, Румъния, Германия… Но не и Русия…

Сухи числа.

Украински бежанци по приели ги държави:

Полша – 1 256 568

Германия – 915 000

И така нататък…

„А, да – Русия – 1 857 122

Отделно украински гастарбайтери, някои със семействата си – някъде около 2 500 000…

хххх

Остави другото, ами Amnesty International в официалния си доклад признаха, че бандеровците воюват терористично – обстрелват и убиват цивилни, крият се в жилищни зони, използват хората като живи щитове…

Май нещата в „световното обществено мнение“ се обръщат?

хххх

Лоши хомофоби!

Уволнили приятеля на Асена и оставили харвардското инфантилче без другарчето му, развличащо го с игра на мускулите…

хххх

Събота, 6 август. Годишнина от зверското убийство на невинни хора в Хирошима.

Медиите или споменават през зъби или мълчат.

Очаквам скоро да твърдят – убийствата са извършени от СССР. Или да възпяват безкрайната храброст на американците, убиващи от разстояние невъоръжени и неподозиращи подлостта им хора…

А в училище днес това не се и споменава. В къщи – хептен…

Хляб и торти да има…

хххх

Жега. Опашки за пенсиите. Ще намалеят пенсионерите...

 

Заповядайте - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Обективна картина на събитията. Поздравления!
  • Абе интересни неща,.. от пенсионерите на опашка за пенсии до здравната с-ма, която е ЕТ, нали,... нали всички трябва да ядат
  • Чета аз, чета и там всичко.
  • Благодаря, Румяна, Надя, Миночка, Антоанета, Арксиа!
    В блога ми пускам съчинения от предната седмица и коментар от тази. Напълно неполиткоректен коментар!
  • Чета, Георги, въпреки че не винаги коментирам.
  • Купуваш си машина за лед! А като навали сняг - яж сняг! Само да не забравяме съвета на татко ескимос - без жълтия сняг!
    А и с тия промоции на сладолед - по-евтин ни излиза от водата!
  • Интересно е, защото е истина, харесват ми всичките!
  • Да ти кажа, сенсей хем ми се мълчи, хем ми иде да викна... Знам, знам - психиатрия - този път всеобща.
  • Зима - студено, тъмно. Завиваш се и чоплиш семки - здравословно. Допива ти се вода - и тя поскъпна. Чакаш следващия август!
  • Слънчоглед = олио.
    Но, ако не се обработва и рафинира - ще люпим семки вместо дъвчене на мръвки. Диетично е.
  • Значи ще готвим свинско със слънчоглед и ще пълним чушки и завиваме сарми със семки? То като няма риба и цацата е риба 😅
  • Благодаря, Пепи!
    Неполиткоректна бележка - Индия, владееща 1/3 от световния пазар на ориза, обяви, че спира износа. После?
    У нас има достатъчно слънчоглед, ориз, пшеница, месо... Само че има и далавераджии, които изкупуват, изнасят, създават паника и липси...
    Но не е правилно да се говори за това, Ниновица нали ни обясняваше как всичко е наред...
  • По дългия къс път от олиото до газа или как заем подигравка претъпкано се връща! Трагично е собственият ти народ да ти се подиграва, че се редиш на опашка за по-евтино олио, а после реве, че му е скъп газа (или гЪза? - не знам как се пише правилно). Или как тия, които "договарят" народните цени, влачат с мерджаните и беемветата стекове и чували с брашно, ориз, макарони, захар, бидони с олио и т.н. от санаториуми и други тем подобни държавни учреждения: то не може да караш супер кола и да купуваш по дребна цена. Закон на "Да го духат бедните"
Random works
: ??:??