Имам нужда от (пълно)ценностна система...
Усъмних се в начина си на мислене и си направих проверка. Идея си нямах как съм се прецаквал досега!
Бавно, но сигурно се отдалечавам от хората. Особено от техните...
Чашата на търпението ми... се оля.
Много ми е приятно, когато не съм добре. Знам, че точно тогава никой не ми завижда.
Млад математик търси балсам за геометрично тяло...
Обичам хората, които ми дават ясен знак - STOP...
Снайперистът знае най-добре кой е точният подарък за нашите политици...
Все още нямам разумна алтернатива на себе си. Затова страдам...
И както съм казвал и преди, като ме пращате по дяволите, не си правите услуга - там съм си у дома.
Думите са дрехи, с които всички ние обличаме Истината. Въпреки че я предпочитаме гола, поне не я докарвайте до просякиня, навлечена в грозни дрипи...
Така и не се научих да се храня пълноценно. Подпис: илюзия...
Гениалните неща са прости. Затова не се срамувам, че съм като тях.
Ако везните се накланят рязко и опасно в една посока, може би това не са везни, а катапулт...
Някой ми е задигнал бялото знаменце. Само средният ми пръст е останал да стърчи - беше вързано за него...
Ако бях следовател, може би щях да възкликна,че Любовта е като Прокуратурата - непрекъснато изисква нови и нови доказателства.
Една мисъл не ми дава мира - защо тази мисъл е сама в главата ми...
Добре е, че чувството ми за хумор не ме напуска, когато всички останали го правят...
Когато режисьорът реши рязко да промени сценария: "Доктор Куийн - заличителката"...
Факт е, че доста хора мислят със задника си, но е вярно също и това, че задните мисли се зараждат в главата...
Безсмъртието поражда много въпроси у мен, като например: Откъде се взема толкова много време за такова безумие?
Ако се оженя за Теб, това ще съсипе брака ни.
Във филмите за алкохолици най-важни са изпълнителите на поддържащи роли...
Главата ме боли не защото е празна, а защото не е празна както трябва...
Съдбата отново се оказа глуха - точно сега нямах нужда от ново и свежо... разочарование.
Когато не умееш да четеш между редовете, се навираш между шамарите...
Всичко е толкова омърсено, че когато плачем, по лицата ни не се стичат сълзи, а кал. Хубавото е, че ако ревем по-често, можем да си спретнем сами един прекрасен балнеоложки център и да се мажем от глава до пети с тази чудодейна смес...
... И като тръгнах срещу себе си, ела да видиш - не мога да се стигна!
Най-честият обект на душене е бутилката - непрекъснато някой я стиска за гърлото.
Трябва да има и Програма за защита на свидетелите на случващото се в България.
Имам едно предложение за повечето политици - реаниматорски "Глок".
В България всеки ще Ти помогне с радост да доразБиеш таланта си.
Най-гадно е, когато се изпречиш на пътя си...
Имайте милост към вълците - оставете агнетата да се самоизядат...
Казаха ми да погледна на нещата откъм смешната им страна, но тя се оказа просто трагична...
Да забогатееш по честен начин в България е също толкова чудодейно, колкото е непорочното зачатие...
Неуспехът е единственото, в което винаги се съмнявам...
Всичко, което е на нервна почва, трябва да се изравя много внимателно.
Все някога ще се излекувам от това да бъда добър. Засега не успявам. А искам...
Единствено Смъртта е в състояние да Ти направи предложение, на което не можеш да откажеш...
Човек се изпълва изведнъж с невероятно спокойствие, когато разбере, че може да разчита само на себе си...
Непостоянство - твоето име е беда...
Фишекспир (Кирето)
Пътят към Ада не е осеян с добри намерения, а с разпънати от двете му страни наивници като мен, които вярват, че Рай съществува...
Кирето, 05.01 - 25.01.2014г., Бургас
© Кирил Ганчев Todos los derechos reservados