27.01.2014 г., 18:21 ч.

Разковани дъски -48 

  Проза
1027 0 4
4 мин за четене

Имам нужда от (пълно)ценностна система...

 

 

Усъмних се в начина си на мислене и си направих проверка. Идея си нямах как съм се прецаквал досега!

 

 

Бавно, но сигурно се отдалечавам от хората. Особено от техните...

 

 

Чашата на търпението ми... се оля.

 

  

Много ми е приятно, когато не съм добре. Знам, че точно тогава никой не ми завижда.

 

 

Млад математик търси балсам за геометрично тяло...

 

 

Обичам хората, които ми дават ясен знак - STOP...

 

 

Снайперистът знае най-добре кой е точният подарък за нашите политици... 

 

 

Все още нямам разумна алтернатива на себе си. Затова страдам...

 

 

И както съм казвал и преди, като ме пращате по дяволите, не си правите услуга - там съм си у дома. 

 

Думите са дрехи, с които всички ние обличаме Истината. Въпреки че я предпочитаме гола, поне не я докарвайте до просякиня, навлечена в грозни дрипи...

 

 

Така и не се научих да се храня пълноценно. Подпис: илюзия...

 

 

Гениалните неща са прости. Затова не се срамувам, че съм като тях.

 

 

Ако везните се накланят рязко и опасно в една посока, може би това не са везни, а катапулт...

 

 

Някой ми е задигнал бялото знаменце. Само средният ми пръст е останал да стърчи - беше вързано за него...

 

 

Ако бях следовател, може би щях да възкликна,че Любовта е като Прокуратурата - непрекъснато изисква нови и нови доказателства.

 

 

Една мисъл не ми дава мира - защо тази мисъл е сама в главата ми...

 

 

Добре е, че чувството ми за хумор не ме напуска, когато всички останали го правят...

 

 

Когато режисьорът реши рязко да промени сценария: "Доктор Куийн - заличителката"...

 

 

Факт е, че доста хора мислят със задника си, но е вярно също и това, че задните мисли се зараждат в главата...

 

 

Безсмъртието поражда много въпроси у мен, като например: Откъде се взема толкова много време за такова безумие? 

 

 

Ако се оженя за Теб, това ще съсипе брака ни.

 

 

Във филмите за алкохолици най-важни са изпълнителите на поддържащи роли...

 

 

Главата ме боли не защото е празна, а защото не е празна както трябва...

 

 

Съдбата отново се оказа глуха - точно сега нямах нужда от ново и свежо... разочарование.

 

 

Когато не умееш да четеш между редовете, се навираш между шамарите...

 

 

Всичко е толкова омърсено, че когато плачем, по лицата ни не се стичат сълзи, а кал. Хубавото е, че ако ревем по-често, можем да си спретнем сами един прекрасен балнеоложки център и да се мажем от глава до пети с тази чудодейна смес...

 

 

... И като тръгнах срещу себе си, ела да видиш - не мога да се стигна!

 

 

Най-честият обект на душене е бутилката - непрекъснато някой я стиска за гърлото. 

 

 

Трябва да има и Програма за защита на свидетелите на случващото се в България.

 

Имам едно предложение за повечето политици - реаниматорски "Глок".

 

 

В България всеки ще Ти помогне с радост да доразБиеш таланта си. 

 

 

Най-гадно е, когато се изпречиш на пътя си...

 

 

Имайте милост към вълците - оставете агнетата да се самоизядат...

 

 

Казаха ми да погледна на нещата откъм смешната им страна, но тя се оказа просто трагична...

 

 

Да забогатееш по честен начин в България е също толкова чудодейно, колкото е непорочното зачатие...

 

 

Неуспехът е единственото, в което винаги се съмнявам...

 

 

Всичко, което е на нервна почва, трябва да се изравя много внимателно.

 

 

Все някога ще се излекувам от това да бъда добър. Засега не успявам. А искам...

 

 

Единствено Смъртта е в състояние да Ти направи предложение, на което не можеш да откажеш...

 

 

Човек се изпълва изведнъж с невероятно спокойствие, когато разбере, че може да разчита само на себе си...

 

 

Непостоянство - твоето име е беда...
Фишекспир (Кирето)

 

 

Пътят към Ада не е осеян с добри намерения, а с разпънати от двете му страни наивници като мен, които вярват, че Рай съществува...

 

Кирето, 05.01 - 25.01.2014г., Бургас

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Аааа, Кире, страхотни бисерчета си нанизал пак Браво ти! Това ми хареса най-мач: "Много ми е приятно, когато не съм добре. Знам, че точно тогава никой не ми завижда." , обаче ще ти го допълня с това - а най- ми е приятно, когато съм добре, пък който иска нека си завижда... хихи Поздрав най-сърдечен...
  • Благодаря Ти, Дани! Истината има различни форми и лица,дано успявам да разкрия поне част от тях...
    Поздравче!

    Снеже,
    удоволствието е, когато поне един Човек ме разбере правилно
    Поздравче и на Теб!
  • Както винаги - чудесни мисли. Удоволствие беше да ги чета. Поздрави!
  • И аз вярвам че го има Кире.
    Браво ти за бисерчетата.
Предложения
: ??:??