Книгата "Как да станем умни за един ден" ще бъде изкупена за часове и продадена в рекорден тираж. Ала никой няма да обърне внимание на ситния шрифт върху етикета, където съм написал: "Това е просто шега".
След празниците, последното нещо, което изпитва притеснения, са вашите дрехи.
След празниците седнах и си начертах няколко основни пътя. Всеки един от тях решително заобикаля хладилника.
Много е вeроятно, пиратското знаме, да е било създадено от побеснял рентгенолог, когото са наказали като го върнат в миналото.
Зимна приказка - "Снегоринка и седемте шосета".
Всички са я подкарали през просото. Не ми се мисли каква ще е реколтата.
Не можеш да виниш осъдения за това, че в килията, е станал твърде затворен човек...
Цената на зеления хайвер на световните пазари рязко скочи напоследък. Което е добре, понеже тази, на петрола падна.
„Б.Д.Ж.” може да се тълкува така: "България Дерайлира Жестоко".
Гледам на живота в България като на филма "Твърде лично" - 3
I Don`t Кери, кой ще идва в България - Джим, или Джон.
Вече втори час стоя с кофа на площада и чакам. Някой да налее пари.
Спрях да си лягам с кокошките. Не, че нещо, ама жената ми забрани.
Свободата прави борбата. Особено, когато храната свърши.
Проблемите само това чакат - да започна да мисля в понеделник.
Ивановден : Обамич, днес Дядо Иван има Имен ден.
Обяснение в любов:
Много бързо се навивам, но и много лесно се размотавам.
Подпис: кълбенце.
Диета - това е елегантен начин да минаваш между Хапките.
Терорист - това е човек, който си поставя за цел останалите...
Прогнозата за времето през следващите 4 дни:
днес:
минус 8 - минус 10 лв. /възможни са леки покупки за вечеря/
петък:
минус 50 - минус 70 лв. /очаква се силно пазаруване за почивните дни/
събота:
от 0 до минус 50 лв. /евентуално размотаване из МОЛ-а с децата/
неделя:
от 0 до - 10 лв. /ако изгори някоя ел.крушка, или бушони за ел.таблото в коридора, нещо сладко за децата/. Възможно е нещата да зазлеят с още минус 50 лв. - за зареждане на бензин.
Обличайте се топло и по възможност не излизайте да пазарувате.
В момента се предприемат решителни мерки за оМазване на границата...
Новият сайт на града:
въй въй въй. Бургас.бегай.
Каламбурче:
Имайте си едно наум, когато се усетите, че го нямате изобщо.
Плаваща запетая може да се нарече и безволев човек, който се носи само по течението.
Експериментът "българи" излезе извън контрола на Твореца.
Искам да съм свободен като вятъра. Този в главата.
Всяко сърце заслужава най-голямата Любов и най-добрия сърдечен хирург. За съжаление, двете неща обикновено идват твърде късно.
Много българи имат проблем с отделителната система - трудно отделят пари за култура.
Малките мигове преобръщат Съдбата...
Будилникът е като детонатора - чуеш ли го да изщрака, искаш, не искаш - отлиташ.
Единственият случай, при който няма опасност от претоварване на електропреносната мрежа е, когато те пере тока.
След бърз поглед върху сутрешната преса установих колко по-добре е да се събуждаш сънен и недоспал, отколкото ТЪП!
Който не чува петела, няма да чуе и камбаната.
Не си никакъв майстор, ако си такъв само в петък.
И когато пораснала, Снежанка сменила мебелите в стаята, изхвърлила малките легълца на джудженцата, а самите джуджета заменила със Великолепната седморка.
Извикаха го в следствието, да разпознае един приятел в нужда.
Всяка дума, изречена между чаршафите, може да бъде използвана срещу теб в родилния дом.
Имам нужда от радикален... балсам за душата.
Един Бог знае колко са на брой всички богове.
Поканих я на кафе и когато отидох да я взема, тя започна да се съблича. Абе, навъдили са се едни ясновидки напоследък...
Само в политиката има повече хумор и глупости, отколкото в моята глава. Аз поне си го признавам.
Имиджът е като смокиново листо - прикрива само отпред. Отзад си гол.
Според едно мое социологическо проучване, българите са станали много затворени хора - всеки втори предпочита да си говори сам.
От всички празници най-много обичам тези, от които на другия ден не си спомням нищо, освен че е било много весело малко преди да спра да помня каквото и да било.
Твърдо бях решил до обяд да не се занимавам с прости хора, затова едва сега ми остана време да обърна внимание на себе си.
Вторачен в баланса на купчинка обли речни камъни, монахът тихичко празнуваше своя Рожден ДЗен.
Реално погледнато, реалността е друга.
(Мнение на скучаещ учен, изучаващ българската реалност)
За какво ни е вечен двигател, когато и без това глупостта ще го надживее. (по идея на Plamen Darak).
Да спреш да чуваш вътрешния си глас, е едновременно катастрофална загуба на слух и триумф на самонадеяността и нарцисизма.
Българинът е най-силен, когато се оплаква. Когато наистина трябва да свърши нещо, изведнъж се разболява...
Яжте, пийте и си носете новите... бронежилетки. Натам вървят нещата.
Всяка сутрин си повтарям преди да вляза в офиса:
Не забравяй, кафеварката е в левия ъгъл!
Продавам рождена дата с изтекъл срок на годност.
Най-простото нещо е човекът, защото само той може изцяло да се довери на глупака.
Едновременно и факт, и парадокс:
въоръжаването с търпение прави човека далеч по-миролюбив...
Твърдо бях решил до обяд да не се занимавам с прости хора, затова едва сега ми остана време да обърна внимание на себе си.
Кирето, 17.12.2014 г. – 29.01.2015 г. Бургас
© Кирил Ганчев Todos los derechos reservados
Прогнозите понякога са за това - да разсмиват хората. Хубаво е, когато тези за прекрасно време в душата преобладават, а не другите, които предвещават бури и гръмотевици.
Поздрави сърдечни!