29.01.2015 г., 18:01 ч.

Разковани дъски - 61 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1084 0 6
6 мин за четене

Книгата "Как да станем умни за един ден" ще бъде изкупена за часове и продадена в рекорден тираж. Ала никой няма да обърне внимание на ситния шрифт върху етикета, където съм написал: "Това е просто шега". 

 

След празниците, последното нещо, което изпитва притеснения, са вашите дрехи. 

 

 

След празниците седнах и си начертах няколко основни пътя. Всеки един от тях решително заобикаля хладилника. 

 

 

Много е вeроятно, пиратското знаме, да е било създадено от побеснял рентгенолог, когото са наказали като го върнат в миналото. 

Зимна приказка - "Снегоринка и седемте шосета". 

 

 

Всички са я подкарали през просото. Не ми се мисли каква ще е реколтата. 

 

 

Не можеш да виниш осъдения за това, че в килията, е станал твърде затворен човек...

 

 

Цената на зеления хайвер на световните пазари рязко скочи напоследък. Което е добре, понеже тази, на петрола падна.

 

 

„Б.Д.Ж.”  може да се тълкува така: "България  Дерайлира  Жестоко".

 

 

Гледам на живота в България като на филма "Твърде лично" - 3 

 

 

I Don`t Кери, кой ще идва в България - Джим, или Джон. 

 

 

Вече втори час стоя с кофа на площада и чакам. Някой да налее пари. 

 

 

Спрях да си лягам с кокошките. Не, че нещо, ама жената ми забрани. 

 

 

Свободата прави борбата. Особено, когато храната свърши. 

 

 

Проблемите само това чакат - да започна да мисля в понеделник. 

 

 

Ивановден : Обамич, днес Дядо Иван има Имен ден. 

 

 

Обяснение в любов:
Много бързо се навивам, но и много лесно се размотавам.
Подпис: кълбенце.

 


Диета - това е елегантен начин да минаваш между Хапките. 

 

 

Терорист - това е човек, който си поставя за цел останалите...

 

 

Прогнозата за времето през следващите 4 дни:
днес:
минус 8 - минус 10 лв. /възможни са леки покупки за вечеря/
петък:
минус 50 - минус 70 лв. /очаква се силно пазаруване за почивните дни/ 
събота:
от 0 до минус 50 лв. /евентуално размотаване из МОЛ-а с децата/
неделя:
от 0 до - 10 лв. /ако изгори някоя ел.крушка, или бушони за ел.таблото в коридора, нещо сладко за децата/. Възможно е нещата да зазлеят с още минус 50 лв. - за зареждане на бензин.

Обличайте се топло и по възможност не излизайте да пазарувате. 

 

 

В момента се предприемат решителни мерки за оМазване на границата...

Новият сайт на града:
въй въй въй. Бургас.бегай.

 

 

Каламбурче:
Имайте си едно наум, когато се усетите, че го нямате изобщо. 

 

 

Плаваща запетая може да се нарече и безволев човек, който се носи само по течението.

 

 

Експериментът "българи" излезе извън контрола на Твореца.

 

 

Искам да съм свободен като вятъра. Този в главата. 

 

 

Всяко сърце заслужава най-голямата Любов и най-добрия сърдечен хирург. За съжаление, двете неща обикновено идват твърде късно.

 

 

Много българи имат проблем с отделителната система - трудно отделят пари за култура. 

 

 

Малките мигове преобръщат Съдбата...

 

 

Будилникът е като детонатора - чуеш ли го да изщрака, искаш, не искаш - отлиташ. 

 

 

Единственият случай, при който няма опасност от претоварване на електропреносната мрежа е, когато те пере тока. 

 

 

След бърз поглед върху сутрешната преса установих колко по-добре е да се събуждаш сънен и недоспал, отколкото ТЪП! 

 

 

Който не чува петела, няма да чуе и камбаната. 

 

 

Не си никакъв майстор, ако си такъв само в петък. 

  

И когато пораснала, Снежанка сменила мебелите в стаята, изхвърлила малките легълца на джудженцата, а самите джуджета заменила със Великолепната седморка.

 

 

Извикаха го в следствието, да разпознае един приятел в нужда. 

 

 

Всяка дума, изречена между чаршафите, може да бъде използвана срещу теб в родилния дом. 

 

 

Имам нужда от радикален... балсам за душата. 

 

 

Един Бог знае колко са на брой всички богове.

 

 

Поканих я на кафе и когато отидох да я взема, тя започна да се съблича. Абе, навъдили са се едни ясновидки напоследък... 

 

 

Само в политиката има повече хумор и глупости, отколкото в моята глава. Аз поне си го признавам. 

 

 

Имиджът е като смокиново листо - прикрива само отпред. Отзад си гол. 

 

 

 Според едно мое социологическо проучване, българите са станали много затворени хора - всеки втори предпочита да си говори сам.

 

 

От всички празници най-много обичам тези, от които на другия ден не си спомням нищо, освен че е било много весело малко преди да спра да помня каквото и да било.

 

 

Твърдо бях решил до обяд да не се занимавам с прости хора, затова едва сега ми остана време да обърна внимание на себе си. 

 

 

Вторачен в баланса на купчинка обли речни камъни, монахът тихичко празнуваше своя Рожден ДЗен.

 

 

Реално погледнато, реалността е друга.
(Мнение на скучаещ учен, изучаващ българската реалност)

 

 

За какво ни е вечен двигател, когато и без това глупостта ще го надживее.   (по идея на Plamen Darak).

 

 

Да спреш да чуваш вътрешния си глас, е едновременно катастрофална загуба на слух и триумф на самонадеяността и нарцисизма. 

 

 

Българинът е най-силен, когато се оплаква. Когато наистина трябва да свърши нещо, изведнъж се разболява...

 

 

Яжте, пийте и си носете новите... бронежилетки. Натам вървят нещата.

 

 

Всяка сутрин си повтарям преди да вляза в офиса:
Не забравяй, кафеварката е в левия ъгъл! 

 

 

Продавам рождена дата с изтекъл срок на годност.

 

 

Най-простото нещо е човекът, защото само той може изцяло да се довери на глупака. 

 

 

Едновременно и факт, и парадокс: 
въоръжаването с търпение прави човека далеч по-миролюбив...

 

 

Твърдо бях решил до обяд да не се занимавам с прости хора, затова едва сега ми остана време да обърна внимание на себе си. 

 

 Кирето, 17.12.2014 г. – 29.01.2015 г.  Бургас

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря Ти, Ани / Анабел / !
    Прогнозите понякога са за това - да разсмиват хората. Хубаво е, когато тези за прекрасно време в душата преобладават, а не другите, които предвещават бури и гръмотевици.
    Поздрави сърдечни!
  • Анита,
    при мен нещата са подредени - кафеварката мога и със затворени очи да я намеря и да я разглобя и сглобя отново като боен автомат.
    Поздрави!

    Сър Димитри,
    усмивката не бива да слиза от лицата ни! Случи ли се това, изгубени сме.
    Наздраве!

    Дон Макбъч,
    те са като гориво за камината в студена зимна нощ!
    YNWA !

    Вики,
    хили се ти, хили се наготово. )))))
    Поздрави!
  • Дъските цепят мрака както винаги! YNWA, бате!
  • "Всяка сутрин си повтарям преди да вляза в офиса:
    Не забравяй, кафеварката е в левия ъгъл! "

    Това е сигурно защото на излизане от офиса си повтаряш:
    Едвам ми остана време да се занимая със себе си, въпреки, че бях решен до обяд да не се занимавам с прости хора. Къде ли преместих кафеварката в яда си?
Предложения
: ??:??