5 ago 2007, 12:23

„Размисли и страсти” с Професор Вучков 

  Prosa
2244 0 17
2 мин за четене
 

„Размисли и страсти"

с Професор Вучков


  • - Ало.
  • - Да.
  • - Ало.
  • - Слушам ви госпожо, говорете!
  • - На линия ли съм?
  • - Да, говорете!
  • - Ало?
  • - Да на линия сте, говорете!
  • - Професор Вучков ли е?
  • - Да.
  • - Ама как да говоря, като някой говори по линията?
  • - Следващият зрител, моля!
  • - Ало.
  • - Да, кажете!
  • - Един час ви чакам! Десет лева ми навъртехте, ей!
  • - Ами не чакайте, бе господине! Следващият зрител! Аз не мога тука да се занимавам с всякакви простаци...
  • - Ало?
  • - Слушам, Ви!
  • - Аз, искам да ви кажа колко много Ви харесвам - Вас и Вашето предаване...
    и да ти кажа, че си един дърт педераст...
  • - Изключете го веднага! Веднага прекъснете! 74 души се обадиха от моята огромна аудитория и на фона на всеобщото одобрение, не мога да слушам такива думи! Това е масовото олигофренизиране на обществото, драги зрители! И утре тия, от господари на ефира, ще ме цитират!
  • - Ало?
  • - Това е за първи път тази вечер, драги зрители, такива простаци да
    се обаждат. Но това са единици, единици, сред моята аудитория!
  • - Ало?
  • - Слушам ви, говорете!
  • - Ало, обаждам се от Причудлиево. Казвам са Михаил Кукушев.
  • - Говорете, госпожо, но си намалете телевизора!
  • - Драго ми е професор Вучков, Господин Кукушев са обажда.
  • - Ах, господин, извинете. Стори ми се, че се обажда жена, но ето - изписват ви на екрана. Да, да.
  • - Искам да ви попитам нещо. Ние с жената го правим по 3-4 пъти на
    ден...
  • - По колко пъти?
  • - 3-4 пъти, това нормално ли е?
  • - Я стига сте лъгал тука хората, стига с тия глупости! 3-4 пъти, че
    кой може да го прави 3-4 пъти? Много Ви моля, следващия зрител!
  • - Добър вечер. Аз съм на 65 год а жена ми на 63 и не мога да правя секс.
  • - Ама вие какво искате бе, господине?
  • - Когато бях на 60 години ми бе отнет секса. Бог ми го отне секса.
  • - Да да, с вас по-мога да се съглася, ама с оня 3-4 пъти, 10 пъти! Ще пиете жълт кантарион и отвара от синчец, после и от моя гост ще чуете... Професор Доктор на медицинските науки Петър Караничев, когото много уважавам, понеже не веднъж съм го посещавал. Той ще Ви каже колко полезни са тези неща на тази възраст.


           Следва продължение...

© Мими Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Съгласен съм, че проф.Вучков е на възраст и като водещ допуска много грешки! Един по-млад и ротиниран актьор би се справил много по-добре! Но е вярно също, че повечето от нас на негово място биха се справили по-зле и биха изглеждали по-смешни! Въпросът не се състои в това! Просто човекът разобличава безобразията, които стават в държавата и "понася" гнева и хулите на "засегнатите", или на платените медийни "дупедавци"! Колкото по-вече го "плюят"-толкова по-добре си е свършил работата!Няма логика обаче, да бъде нападан от хората, които защитава! От нас-обикновените и простосмъртните!Така че, ПРИЯТЕЛИ, не се оставяйте да Ви манипулират! Грабвайте перата и пишете! Пишете за всичко, що трови хората и обезобразява Родината! Вие сте голяма сила и ако я използвате ще помогнете на България!

  • Поздравления и благодаря от сърце за настроението!!!
  • По принцип не го гледам, но когато съм на вълна КЕФ, си го позволявам и наистина се убеждавам, че е "голям образ"!
    Поздравичета, Мими!
  • Това на живо ли е или...повторение?! Няма значение, ще сменя канала. Браво, Мими, продължавай!!!
  • По дяволите, трябва да гледам това предаване поне веднъж. Разсмя ме разказът Все пак бих казал следното. Има два типа журналисти - едните като професора, които не падат на гърба си и другите , дето дават гъза си на всеки. Вие кои предпочитате? Аз лично първите. С хората е същото. Там всеки си избира - дупе ли да вземе или шамар . Поздрави!
  • Супер...Браво. /6/. Мога ли да ти дам една идея? Да удължаваш гласните в думите на професора: "говореееете", "аудитооооория"...Може би така ще е по-колоритно. Какво ще кажеш?
  • Така и не разбирам някои тук защо скачат като ощипани булки на тлака!
    Гледал съм едно-две негови предавания! Специфичен човек е най-мекия подходящ израз. Не е особено адекватен в поведение и изразни средства за медия в пряк ефир. Явно част от поведението му се дължи на мирогледа, част на възпитанието и последната част - ЕГН.

    Нищо лошо не е казано за него от Мими1001. Браво, Мими!
  • САРНЕ и Феникс, защо посрещате тези "размисли" с агресия и гняв? То не дава и не може да даде оценка за предаването на Вучков - оценката я дават зрителите, и тя се отчита чрез рейтинга. Но същевременно в предаването има и много хумористични моменти, някои от които авторката много точно е схванала и ги подчертава.Аз не смятам това произведение като жлъчна политическа сатира, а само като хумористично.
  • Не познавам този човек! Но се радвам, че не живеем обкръжени от феникси и др. подобни! Другата злоба ни стига навсякъде по света!
  • Ами аз направо го виждам! Все едно, че гледам в момента телевизия! Много ЯКО!
  • хахах
    Многа добре си го пресъздала,
    ще ми е интересно да прочета и продължението :P
  • Сега ми е ясно защо Левски и Ботев са предадени от българи!Ако някой дръзне да зашитава този народ, той е обречен да бъде охулен не само от грабителите, но и от потърпевшите! Парадокс! Такъв народ си заслужава управниците и бремето, докато не се осъзнае и събуди!Всеки ден сме залети от информация за злоупотреби,корупция, палежи, унищожаване природни и исторически забележителности, продаване на националните интереси! Явно, или не го осъзнаваме, или сме мазохисти! А щом някой реши да ни "отвори" очите ние го заливаме с помия!
  • ХАХАХААА
  • О,Професор Вучков с неговото забавно-хумористично предаване Поздрави за идеята и чакаме продължението
  • Доган изкупува земята ни, в Кържалийско плащат на помаците за да учат в турски училища и да забравят, че са българи. Турци поголовно изсичат горите ни. В предаването на Слави Трифонов си мерят половите органи. Мутри охраняват депутатите и министрите ни. Стара Загора се обгазява непрекъснато. Убийства по улиците. Правителството е заето с обслужването на кръгове от техни фирми. Е, какво остава за да е пълна картинката - да окарикатурим някой професор. Твоето разказче допълва последния детайл от картината "Това е България". Разказчето ти е сполучливо, но в мен предизвиква агресия и гняв.
  • Поздрави за усмивките, Мими!!!
  • ! Браво, Мими! Отлично е! Такава талантлива компилация си направила!Много се смях - толкова да ми хареса!
Propuestas
: ??:??