1 jun 2024, 8:13

Разпечатката 

  Prosa » De humor
178 4 6
2 мин за четене

Изпратихме донесения в редакцията запис за разшифроване в лабораторията на ЦРУ. Те успяха да извадят тази част от разговора, която бе  покрита от кучешки лай, дърворезачка, трактор и циганска сватба. По долу поместваме разпечатка от филтрираният разговор. 

  _Гостите нещо се бавят

_Ако знаят какво им готвя, ще тичат през главаТия агнета на ливадата виждаш ли ги?

_Виждам. Не са твои.

   _Ще ги купя бе. Кеш като имаш, всичко е твоеНе всички, само двенки. Ще ги докарам и ще ги заколя бе! На шиш ще ги въртя! На бавен огън! Дроб четата, сърцетоще ги накълцам ситно. Жлъчката бъбреци и пр., ще ги хвърля на кучетата! Преди това ще им резна главичките. Ще ги оглозгам. Очите им ще извадя,езиците ще им отрежа. Ще  им пръсна мозъците отгоре. Да видиш какво мезе е това. Цял ден имат да лапатДа пукнат от ядене и пиене, да ме поменуватДа се знае, че аз като обещая нещо, то се случва!

© Слав Коруба Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Коруба - аз се оглеждам за Apolon.
  • Palenka мисленето сме го оставили на mislitel.
  • ако бяхте учили, нямаше да се мъчите да мислите 😅 🤣
  • hcs (Георги) И аз така си мислех,че на С. Македонски се пише ЛеП, ама не- пишат го ЛеБ!
  • Хареса ми смешното в творбата, само ще направя забележката, че думата е "сваТба".
  • Ей така се прави сглобката ЦРУ ряпа да хрупка пред нашите бабаити предизборно 😎
Propuestas
: ??:??