22 feb 2020, 22:07

С капчици кръв в стъпките ми 

  Prosa » Relatos
601 2 9

С капчици кръв в стъпките ми

 

 

                 От сърцето си откъснах ги. Изстрадани. Дантелено почувствах. Нежността им. И силата. Потреперващо и копнеейки те. С крайчеца на пръстите си. Свилено погалих ги. Изшептях чистотата им. И пречистващо поплаках. За нас.

                 И по вятъра изпратих ги. Любовен прашец. Думи. И затичах пред тях. Път проправяйки им. През гора от обида. И мълчание. Под проливен дъжд. От болка. И вероятности.

                 И все пак надявайки се. Препъваща се. В дънери. Недоверие. И заслепена ревност. Всеопустошаваща. И най-дългите монолози изслушала. С разкъсани дрехи. От клони. Неповалена все още. Под евкалипти. И от въпроси.

                 И не диви рози, а капчици кръв. Мъчително разцъфваха. В стъпките ми, виновни. И грешни. И изранена паднах. На горския мъх, без сили. Но сияеща. Достигнали до теб бяха. Думите ми - "Ще ми простиш ли? Любов моя! Мой необходим дъх!". 

© Светла Асенова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря ти, Смути! 🙂
    Истински се радвам, че успя да видиш тази импресия...
  • Прилича на импресия, красива импресия
  • Благодаря ти! 😊
    Ще попиша малко така...
  • Защото си много добра в прозата... 🙂
    А аз знам - пиша странно проза, много станно...
  • Благодаря ти, Марианка! ❤
    Честно казано - много се притеснявам от теб...
    Благодаря ти, Ирен! 🙂
    Така се получава, когато един поет пише проза...
  • Наистина е много поетично. И красиво. И ... лилаво.
    Ще си позволя обаче да изкажа мнение, че с обърнатия словоред е по-добре да не се прекалява.
  • Благодаря ти, Деничка! ❤
    Толкова си миличка...
  • 🌸🌸Светле..💐
  • Благодаря ти, Наденце! ❤
    Много се радвам, че добави това мое разказче в "Любими"...
Propuestas
: ??:??