8 may 2012, 10:32

С уважение към многоликата глупост 

  Prosa » Otros
1053 0 0
2 мин за четене
Знае се, че ние, хората от тълпата, сме си доста посредствени. Превъртат ни управляващите, както им е удобно, на шиша - но учудващото е, че трябва и да им ръкопляскаме. То, ръкопляскането, си е наша, родна черта, с която най-вероятно не бива да се гордеем и затова ще се опитам да прeнасоча тази деликатна тема в посока към любовта. Там глупостта си е доказано безпределна. И нюансите ù са толкова много, че прелиствайки я, едва ли някой би ми се обидил за некоректни определения, измъкнати от дяволския лъч в лабиринта на въздишките. И тази нощ, както понякога се случва, тя ме споходи. Като казвам любовта, предполагам, че се долавя желаният ù смисъл. А пред другата се прекланям така, както малко хора биха си позволили - било от семейни задръжки, срам или от невежество.
Нека да прескочим онези свързани с подписи двойки, защото ако не всички, опитали вкуса на брачната адаптация, то стадната им част се опитват като недодялани лишпери да замажат липсата на чувства с всекидневно лицемерие. Но за да не ни притиснат облаците от трагикомичното състояние в примиренчеството, ще се върна към фриволните забежки... Те не са за гордост. Но ми се иска да надникна в далечното минало и как като хлапе се смеех пред безуспешните набези на батковците сред по-завързаните момичета. Учуден се опитвах да схвана причините за безплодните им забежки. Но било от променящите се времена или по-скоро от очертаващата се консумативна нагласа и на жените, уроците, които получавах от живота бързо избледняваха. А красотата си е привлекателна. И когато, в разгара на лятото, се размина с някои оскъдно загърнати бедра - над които чевръсто дупе ме предизвиква с впечатляващите си извивки - лицето ми се обръща през рамо и порочната моя душица напуска здравия си разум. Ето тук се връщам към глупостта или към това безпокойство, което ни обзема когато явно сме се сблъскали с нея. И защо, ако трябва да си признаем– най-хубавите ни мигове от живота са свързани с това чувство на вина към някое друго, близко до нас - познато до болка дихание. Макар и смутен, и прокълнат от съпровождащата ме абсурдност, се вмъквам отново в празничната нощ. Виждам как пийналите дами неусетно преодоляват страха и част от задръжките, а погледите им се впиват все по за дълго върху вече набелязаните от тях - естествено понабъбнали обекти.
Музиката, тази любовна лирика - изтървана с нежни строфи, неусетно разбива катинара към навлажнените потайнства. Господи, прости на някои жени, защото част от тези развълнувани същества не са се докосвали отчайващо дълго до върховните изживявания. А толкова краткото е пътуването към безкрайността.

 31.01.2012г.

© Иван Миланов Шопов Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??