31 oct 2008, 22:07

Скорости 

  Prosa » Relatos
864 0 1
1 мин за четене

"Животът е велик, животът е жесток, животът е скорост." - Това си мислят младите между 16 и 25 години. Купуват си бързи коли и мотори, след което ги правят още по бързи.След първата седмица шофиране и си мислят, че карат като опитни шофьори. В града карат със 180 km/h, а за магистралата да не говорим. Ако могат да счупят километража, това  ще е голямото им постижение. При тях ръчната спирачка не се използва само при баири, а за тях това е шоу- да си завъртят колата със ръчната спирачка е гъзария. Казват: "Виж какво мога. Видя ли колко ЯКО стана?" Не помислят даже, че това може да е най-фаталната лудост в техния живот. Когато другите им казват: "Не виждаш ли какво става по пътищата? Не виждаш ли колко катастрофи стават и то в периода само на един месец? Спри да правиш лудости, а помисли за живота си!"- Тези думи за лудите шофьори не значат нищо - те са въздух, който преминава около тях. Казват им: "Ооо, не, това на мен не може да се случи, аз може да карам като луд, но знам какво правя, внимателен съм. Не ме занимавай с глупости!" Но не щеш ли, една вечер, това същото момче, излиза със своята кола MAZDA MX-5 - отива на ГОНКИ. Кара по магистралата със 210 km/h , усилил музиката на max, а в колата на предната седалка стои неговата приятелка. И двамата са големи любители на високите скорости. КЕФЯТ се в колата – как изпреварват другите коли, как другите шофьори се плашат от тяхното безумно шофиране и рязко се преместват в най – дясната лента за движение. Не усещат, че другите могат да пострадат заради тях.

            Но все пак те не знаят, че на няколко километра пред тях пътят се отклонява наляво, защото някой безумен човек е решил точно там да си строи АВТОСАЛОН. Карат с луда скорост и по едно време... Заглавието във вестниците е: “Момче на 22 г. и момиче на 18 г., жестока катастрофа – загиват на място.” ...

© Галя Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • ako ima nqkoi koito moje da me razpla4e to tova si ti milo ! pi6i vinagi i samo ot s1rce ,p1rvo 4ustvai posle pi6i!!!obi4am te ostani vqrna na sebe si ()()()()
Propuestas
: ??:??