Obra no adecuada para menores de 18 años
Той спря двигателя на колата и зачака. Бяха се уговорили до пет минути да излезе, а времето сякаш беше спряло.
Денят бе от онези снежните, които тя обичаше. Кристина отвори вратата на жилищния блок и погледна нагоре. Снежинките падаха по лицето ѝ и се топяха. Усмихна се и побърза да нахлупи шапката и сви зад ъгъла, където я очакваше любовта на живота ѝ. Връзката ѝ с Александър беше така стабилна, че и цунами да мине, пак щеше да устои. Тя не беше само физическа страст. Тази връзка се държеше на нещо повече. Тя е тайната на двама влюбени в големия свят без лъжи с доверие помежду им, уважение и безпрекословна вяра в другия.
Тя отвори вратата на колата и се качи. Сърцето ù биеше лудо, сякаш бягаше в надпревара в олимпийските игри. Целуна го за поздрав и се облегна назад, за да се успокои. Вече беше в сигурни ръце и това я накара да затвори очи и да се наслади на пътуването. Имаха си тяхно тайно место, което пазеше чувствата им. Там те бягаха всеки един откраднат миг и се отърсваха от всички проблеми и от ежедневието. Това, което се случваше между тези стени, ги поддържаше живи в този побъркан свят, изпълнен с болка, лицемерие и фалш. Това беше техният свят, който вече петнадесет години пазят в тайна. Ако мъжът ѝ не беше такъв кретен, тя нямаше да се отдаде на връзката си с Алекс. Макар че той много се постара, за да я накара тя да му се довери и да споделя. Да бъдат приятели, а след като Кристина го опозна, вече беше хлътнала до уши по него и пожела да му се отдаде изцяло. И това не е оправдание, това е нейният начин да се чувства жива и същевременно да живее във брак, който тя не желаеше още отначало, но се съгласи, за да избяга от откаченото си семейство, без да си дава сметка, че тази крачка е за цял живот. Още по-малко подозираше „скъпия си съпруг“ какъв гаден характер има. От самото начало на брака им ù изневеряваше, а нощем, щом се прибере вкъщи след поредното си завоевание, я обвиняваше, че тя му изневерява. Следва скандал и дори побой, а Кристина търсеше грешката в себе си. Има поговорка „Когато нямаш доверие в себе си, как ще имаш в другия.“
Историята на Александър е още по-глупава. Предлага брак на съпругата си спонтанно, след като гаджето му се жени за друг. Една необмислена крачка от негова страна, но когато е размислил за постъпката си, вече е било късно. Тя така и не му е показала, че има чувства към него. За нея той е просто този, който ù плаща сметките и дори не ù се налага да му благодари, ако ще и с вечеря, сервирана като хората… Дори когато правят секс, макар и рядко, и той е така безчувствен като самата нея. А когато Алекс пожелае поне веднъж да сменят позата, тя го отблъсква, сякаш удоволствието ще е само за него. Не знае колко губи, като се прави на ледената кралица, а той е така добър в леглото, така нежен и любвеобилен…
Времето беше с тях, снегът валеше и улиците бяха пусти. Той спря. Увери я, че няма да се бави и побърза да вземе кафе.
Щом влязоха в топлата стая, първото, което направи, беше да я прегърне и да целуне устните, за които жадуваше. Тя отвърна с нежност на целувката му и уви ръце около врата, сякаш му казваше да не спира. Отдалечиха се за миг един от друг, погледнаха към вече изстиналото кафе и се усмихнаха. Нямаше нужда да говорят, и двамата знаеха, че кафето ще почака.
Алекс седна на стола и побърза да се отърве от обувките си. Щом развърза връзките и ги събу, се облегна назад и се вгледа в нея. Тя почти беше свалила блузата, когато го видя как се любува на всяко нейно движение. Това я накара да се чувства още по-желана. Престъпи към него, сякаш танцуваше, и побутна краката му, за да коленичи между тях. Гледаше го с онзи поглед, който казваше всичко. Погали стегнатия му корем и бавно разкопча копчетата на дънките. Наведе се и целуна пъпа му, като галеше неговото мъжество с ръка. Той пулсираше в дланите ѝ. Целувките ѝ ставаха все по-настойчиви и тя продължи надолу около члена. Това го побъркваше… Крис си играеше с него и знаеше, че тази игра му харесва, завъртя език и облиза главичката. После го пое с уста, направи няколко движения и леко го захапа със зъби. Отново усети това пулсиране, сякаш е готов всеки момент да експлодира. Изправи се и го обкрачи с бедра, както каубой е възседнал жребец и е готов да го язди. Прегърна го и целуна меката част на ухото. Хареса му и тя издиша бавно със стон, за да засили удоволствието. Усети твърдостта му под себе си и започна да се движи с леки, бавни движения. Все още не се бяха отървали от дрехите, но това не им пречеше да си доставят удоволствие. Алекс я подкани да се изправи и я взе на ръце. Понесе я с такава лекота и я положи на леглото. Коленичи над нея и плъзна ръка по тялото ѝ. Разкопча копчето и смъкна дънките, като ги захвърли на стола. Съблече и своите дрехи и остана гол. Опря тялото си в нейното, сякаш се страхуваше, че нещо ще я нарани и да я предпази. Отметна косата ѝ назад и целуна шията. Спусна се по гърдите ѝ и направи кръг с език около зърното, от което тя се изпъна като струна и впи нокти в гърба му. Продължи целувайки, докато стигне онази мека, топла, влажна част от нея. От гърдите ѝ се изтръгваха стон след стон и той разбра, че тя е готова да го поеме с цялата му твърдост и необуздана страст. Потърси устните ѝ и ги целуна, тя разтвори крака и го пое в себе си. Телата им затанцуваха в ритъм, ръцете ѝ не спираха да го напътстват да забърза и да я доведе до онзи сладък момент и ДА… Топлина обля тялото ѝ. Той забави ритъма, така че тя да се наслади на първия си оргазъм. Целуваше и целуваше…
Алекс пъхна ръце под дупето ѝ и се завъртяха, така че Крис да бъде отгоре без да излиза от нея. Тя отвори очи, усмихна се и опъна тяло назад, за да го поеме още по-дълбоко в себе си. После бавно започна да се движи напред-назад, като дупето ѝ не спираше да експериментира с онези въртеливи движения, както Земята се върти около оста си. Редуваше движенията и все повече забързваше, докато отново изригна като вулкан. Опря гърди в неговите и го целуна. Сега движенията им бяха по-бавни, изпълнени с нежност, вече не бързаха… Или поне тя трябваше да задържи малко темпото, ако искаше да удължи тази безумна страст и удоволствие. Усещаше, че той е готов да свърши, но не му даде възможност. Просто спря за миг, но целувките ѝ не спираха. Искаше да го изпие целия до дъно като медовина.
На Алекс не му трябваше много време и отново я завъртя, излезе от нея и зацелува цялото ѝ тяло. Опря гърди в гърба ѝ като отново проникна в нейната топла обител. Телата им бяха така прилепнали едно в друго, сякаш беше едно. С всяко негово движение той проникваше все по-сладострастно в нея. Ръцете им бяха оплетени и не спираха да се докосват. Той целуна вратлето на Крис и тя отново задиша тежко и простена от наслада. Това нейно сладко стенене го караше да взема от нея все повече и повече и същевременно да ù дава, докато и двама стигнаха до върха.
Останаха така известно време, докато дишането и ритъма на сърцата им се нормализира. Кристина се обърна и се сгуши в него, като малко дете. В прегръдките му се чувстваше не само обичана. Чувстваше се спокойна и сигурна. Това чувство беше така силно. Да си сигурен в ръцете на другия и да знаеш, че каквото и да стане, тези ръце ще те защитят.
Запалиха по цигара и отпиха от студеното кафе. Разговаряха! Това беше специалното във връзката им, че запазиха приятелството и споделяха за всичко. Нямаше тема, която да им е табу. Разказваха си за времето, през което бяха далеч един от друг, за ежедневните им проблеми било то за работата или за семейството. Показваха си грешките и се учеха да бъдат идеални както в отношението си, така и в отношението към другите. Бяха си дали дума, че няма да нараняват семействата си и ще дават всичко животът им като цяло да върви. Бяха намерили златната среда за себе си и с всички сили я пазеха.
Кристина погледна часовника и започна да се облича. Времето летеше, когато бяха заедно, а когато са разделени, то бавно, монотонно се влачеше. Преди да излязат навън, той я прегърна и за пореден път я целуна. Не искаше да я пуска, а тя не искаше да си тръгва. Така останаха още минута сгушени, сякаш да запечатат спомена от днешния ден до тогава, когато отново ще бъдат в техния свят. Ще си подаряват любов и ще бъдат щастливи в откраднатото време, до следващия път!
„Не съди живота на другите, преди да си осъзнал грешките в твоя собствен живот. Нека първи хвърли камък по тях този, който е живял безгрешно. А ако любовта е грях, то тогава всички сме за Ада!“
© Ваня Атанасова - Панова Todos los derechos reservados