28 jun 2007, 11:55

Спа Център 

  Prosa
955 0 5
1 мин за четене
Спа Център


Нямам никакви вълнения, осакатена съм от към развлечения. Крайно време е да разширя житейския си периметър, отиваме на Спа Център! Вземам мъжа и децата и се озовавам на басейна на Спа Центъра във водата. И какво? Естествено се хващам за главата! До мене седи в басейна един педал, хубостта си още неосъзнал, черен, мазен - очевидно е мангал! Гнусен, нахален, а иначе от всякъде взел-дал! Сърцето ми и пет минути в мътилката не издържа: „Ще ми почешеш ли гърба, ма, госпожа?" Не знам как останах в съзнание, изправена пред такова нечовешко изпитание. Напускам локвата, наречена басейн, моментално и веднага си търся по - свястно място за пребиваване, евентуално! Оглеждам се внимателно, ослушвам се осезателно и този път ще се ориентирам безпогрешно и любознателно. Боже, децата се къпят с циганетата и пият вода от басейна, о, не, ще умра, водата не е питейна, тя е със същата пот семейна!
А, мъжът ми, къде изчезна пък сега - дивакът?! „Не се бой, бе, жена! Цакаме белот с братчедите и баджанака. "Тук не е за мене очевидно. Само аз не се вписах сред туй племе примитивно. Прибирам се в къщи, ще пукна от гнусотия, правете каквото щете в тая мръсотия. Като свършиш да играеш карти с родата, погледни случайно да не би да не са се удавили децата. И ако току-виж са оцелели, им облечи тия две фанели. И като решите вече да се приберете, първо отскочете до майка ти и не се къпете, а по възможност се изварете!

© Мими Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • ха -ха! Благодаря Ви!
  • Я и без това не спа, така че нема да одим!!!
  • Че центърът е Спа, Спа си е. Но не заради невидимото блато в басейните, а защото там някой отива да спи с някого. След сауната! Останалата мърсотия човек може да си я получи или "хване" в градските къпални или на морски плаж.
  • Много хубав разказ в рима,мила!
    Поздравления за него+ напълно заслужена шестица!!!
  • Че защо ходиш там? Ходи на някоя рекичка с течаща бистра водичка.
    Поздрави, Мими!!!
Propuestas
: ??:??