В Полша паднали руски ракети и убили хора – гръмко изхриптя в особеното си агрегатно състояние наркоманът в мръснозелената фланелка…
И потри ръце – сега ще видят руснаците. Щото член 5, а поляците са в НАТО, значи трябва натовците да тръгнат по познатия от 1812 и 1941 година път…
Обаче, Байдън неочаквано излезе от прострацията и скептично рече, че подобен обстрел е малковероятен. И трябва всичко да се проучи…
А самите поляци след истерията взеха да се почесват по тила. Щото ракетите май са зенитни украински. И при опит да свалят руски ракети се издрънчали в Полша…
Е, „майстроството“ на украинските зенитчици е известно. Още по времето на Кучма успешно свалиха пътнически самолет, имал дързостта да следва маршрута си, без да заобикаля опасната държава…
Ракетите, значи – украински…
И защо веднага не беше приложен прословутият член 5? Украйна напада натовска държава – хайде…
А може това да е целта, а? Вкарване на натовски части в територията? И пряк конфликт с Русия?
Съмнявам се. Байдън е изкукуригал, но чак толкова…
Натам следват западните пропагандатори…
И родните мисирки…
Ето – прехвърлям каналите. На единия – „Разкрити са над 400 военни престъпления на руснаците в Херсон“…
Гръмко, убедително, четене на абсолютната истина…
На другия: „Разкрити са над 400 военни престъпления на руснаците в Херсон, заяви президентът Зеленски. Това не е потвърдено от никакъв независим наблюдател“…
Разлика огромна, нали?
Още повече, че чуждестранни журналисти в изоставения от руснаците Херсон не се допускат. Все още украинците работят върху новата Буча…
© Георги Коновски Todos los derechos reservados