16.11.2022 г., 9:54 ч.

Стават някакви 

  Проза » Други
546 4 10
1 мин за четене

В Полша паднали руски ракети и убили хора – гръмко изхриптя в особеното си агрегатно състояние наркоманът в мръснозелената фланелка…

И потри ръце – сега ще видят руснаците. Щото член 5, а поляците са в НАТО, значи трябва натовците да тръгнат по познатия от 1812 и 1941 година път…

Обаче, Байдън неочаквано излезе от прострацията и скептично рече, че подобен обстрел е малковероятен. И трябва всичко да се проучи…

А самите поляци след истерията взеха да се почесват по тила. Щото ракетите май са зенитни украински. И при опит да свалят руски ракети се издрънчали в Полша…

Е, „майстроството“ на украинските зенитчици е известно. Още по времето на Кучма успешно свалиха пътнически самолет, имал дързостта да следва маршрута си, без да заобикаля опасната държава…

Ракетите, значи – украински…

И защо веднага не беше приложен прословутият член 5? Украйна напада натовска държава – хайде…

А може това да е целта, а? Вкарване на натовски части в територията? И пряк конфликт с Русия?

Съмнявам се. Байдън е изкукуригал, но чак толкова…

Натам следват западните пропагандатори…

И родните мисирки…

Ето – прехвърлям каналите. На единия – „Разкрити са над 400 военни престъпления на руснаците в Херсон“…

Гръмко, убедително, четене на абсолютната истина…

На другия: „Разкрити са над 400 военни престъпления на руснаците в Херсон, заяви президентът Зеленски. Това не е потвърдено от никакъв независим наблюдател“…

Разлика огромна, нали?

Още повече, че чуждестранни журналисти в изоставения от руснаците Херсон не се допускат. Все още украинците работят върху новата Буча…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Красе!
  • Поради липса на по-добра комедия, медиите са идеалното шоу. Всеки е купен от някой, а и парите не миришат. Ако не вярваш на собствената си глава, това шоу може и да я затрие. Има време за всичко. Хората забравят, времето-нееее.
  • Благодаря, Метроном, Петре!
  • Боза ли, таратор ли, ама пак се мътни някаква.. А за мисеркоидите,какво за тях, ами нали им поджвърлят жито, да ядат и да крякат, и вдигат врява
  • След всяка поредна масова/медийна истерия, в личната ми класация за най-ниско/пошло стъпало на обществената стълбица, професията на журналиста слиза все по-надолу. Поради простата причина, че именно журналята в голяма степен са виновни и имат гнусен пръст в създаването на тия масови истерии. С две думи, ако трябва да обобщя- в момента журналистите еволюционно (а и като обществен за мен авторитет) са някъде между амебата и голия охлюв (мисля, че също наричан и "плужек" ) :D .Извинявам им се, ако в сайта присъстват представители на тая тъй "благородна" професия, ама това е личното ми мнение...
  • Вярват които искат да вярват, защото искат да вярват. Омразата към Русия ги заслепява. И преди Путин и след Путин ще я мразят. А такива новини са храна за омразата им.
  • Благодаря, Надя, Красимире, Христо!
    Все си мисля за подличък план - вкарване на натовци в Украйна и световна война. Има бая кредити за изчистване...
    А покривът на къщата беше отнесен от ракета "въздух - земя"...
  • Масовата истерия тече с пълна сила. Тоя филм вече го гледахме две години- под формата на медийния балон, гръмко (и подобаващо апокалиптично) озаглавен "пандемия". Баси, имам чувството, че някои хора (разбирайте- масата, стадото, и т.н.) никога няма да си вземат поука и да спрат сляпо да вярват на всичко, което им избълват през телевизора/вестника слагачите, сполучливо определени като "мисирки"!
  • Никой не напада Полша. Едва ли някой целенасочено би обстрелвал някаква ферма край границата. Когато САЩ бомбардираше Сърбия, на наша територия паднаха 4 снаряда. Един от тях отнесе покрива на къща. По чудо нямаше жертви. Сърбите стреляха по самолетите, които идваха откъм България. Сходна ситуация. Но тогава не се стигна до среща на лидерите на НАТО нито ЕС го обсъжда. Просто побързаха в НС да дадат коридор на самолетите. Иначе те си минаваха нелегално (само с устното разрешение на Иван Костов) и по тях би трябвало да стрелят и нашите зенитчици, щом нямат разрешен коридор.
  • Ти не ме гледай какво правя, а ме слушай какво приказвам...
Предложения
: ??:??