7 jul 2010, 10:25

Страх... 

  Prosa » Cartas
989 1 5
1 мин за четене

Здравей... пак съм аз...

Извинявай, но не мога да заспя...  Защо ли?  И аз не знам... Може би луната ми пречи - прекалено ярка е!  Или пък звездите - трептенето им е нетърпимо! А може би това дърво навън - размахва клони силно, мощно, страшно... не бих могла да спя така!...    Дори свещта до мен е някак призрачна, а този неин пламък
-
сякаш ме следи!  А мастилото, с което пиша... толкова е черно, толкова живо - сякаш само се сипе по листа и оставя черни петна...   Дори подът скърца, сякаш някой броди покрай мен...   И ми е студено... ледени тръпки ме побиват... 
Само ти ми остана в това царство на тази черна фея - Нощта...  Страх ме е да й се отдам - да заспя... аз не съм толкова слаба, няма да се предам лесно!  Страх ме е, че ако заспя сега, няма да те има, защото... ти си само в мислите ми... а... заспя ли,  Тя ще те отнеме от мен и...  вече всичко губи смисъл, защото... аз само тебе имам!  Обичам те!  Казвам го не като формална фраза, а като съвършено истинско и осъзнато чувство!...     ... Обичам те и няма да заспя - страх ме... всичко тук ме плаши...  страх ме е да спя...

© Ли Николаевна Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Ех... Колко познато... Пиши ми на лично скайпа ти,стига да искаш. Мисля,че и на двете ни ще е приятно да си поговорим. Поздрави!
  • не, не, не... единственото от което ме е страх е, че ако заспя, това значи, че ще спра да мисля за него(може би) и това звучи страшно... Don't want to close my eyes I don't want to fall asleep 'Cause I'd miss you babe And I don't want to miss a thing ......
  • Страхливка! Я лягай и заспивай веднага, че...Добре, ще духна свещта, ще изтрия от небето луната и звездите, да не ти пречат и може би към сутринта ще заспиш уморена, но усмихната, че съм тук и те пазя. А утре, ще е светло и топло...Мисли за утре и по-лесно ще заспиш, лека нощ!!!


  • Благодаря Ви!
  • Поздрав!
    http://vbox7.com/play:201c857a
Propuestas
: ??:??