12 jul 2008, 12:45

Свещ пред олтара... 

  Prosa » Otros
740 0 2

       Всеки ден е свещен... изживей го като последен. Погледни небето, как ти се усмихва и как слънцето осветява всяка частица от твоето съществуване. Усмихни се на съдбата си и тя няма повече да ти се сърди... Запечатай всичко прекрасно в паметта и остави на чувствата да преливат като цветовете на дъгата. Запали свещичка пред олтара на сърцето и нека надеждата е ключът, с който да отвориш всички врати. Отключи себе си към онова, което животът не държи във сянка.

      И бъди благодарен за всичко, което се е случило, защото по-добре да съществува, отколкото да е празнота. Не забравяй, че имаш възможности да се превърнеш в онова, което винаги си искал... Какво чакаш?!

         Времето те докосва с любовта и ти летиш в небесата.

         Падаш с гръм и трясък в пепелта и се превръщаш във феникс.

         Единствено ти си онази птица, прелитаща над нощта...

         И ти имаш онези крила, с които можеш да направиш чудеса...

© Бен Ар Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • "Запали свещичка пред олтара на сърцето и нека надеждата е ключът, с който да отвориш всички врати."
    !!!
    Толкова много казваш с това изречение!...
    Поздравления, Бен Ар!
  • ЧУДЕСНО Е!!!!!!!
Propuestas
: ??:??