24 ago 2023, 13:07  

РазноУМки 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos, Otros
411 4 25
1 мин за четене

Ако се събудиш и нищо не те боли, не се радвай, не си в Рая - сънуваш!

 

- И запомни, детето ми: не ходи по утъпкани пътища: най-вероятно е по тях да те прегазят! - мама мравка към невръстното си отроче.

 

- Колкото и да си тупа праха, прашинката си остава прашинка.

 

Съдиш ли по миналото - превръщаш го в присъда, която може да няма срок на давност.

 

По-добре човек да се учи от грешките си, вместо да умира от тях!

 

 Глупавият мъж знае кога да се изложи, умният - кога да замълчи!

 

Внимавай със сънлива жена и заспала змия!

 

 

 

 

© П Антонова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Доста стихове имам написани по такива кратки мисли! Много мъдрост има в тях, освен хумор! И кратките мисли са като атома- в малък обем, голямо съдържание! Продължавай, Пепи!
  • Дамм, имаше и несъществуващи заглавия... та оттогава пишем
  • ИнаКалина - какви списъци с книги за четене ни даваха за ваканциите!
  • Пепи, с тези букети си като учителка, която е разпуснала учениците за лятна ваканция , но букетите не трябва да бъдат причина за притъпяване на бдителността. ..последното!
  • Пепито - ще се гоним поименно! Добре, че все пак навреме се включи, иначе щеше да видиш сънливка как МЯУЧИ! (като бясно кучи)
  • Ау, без малко да те пропусна... Халцъках от смях, помислих си , че е от лютата чушка която загризах в захлас, а то било от прочетените смехории.
    А сънливите и аз ги прескачам, опасни са.
  • Сени и Златна - благодаря!

    Златна - и светличка предложи да са "разсънки", ще го сменя!
  • Поздрави, palenka (П.Антонова)!

    п.п. Не са "сънливки"!
  • Добре!
    +
    - Душата боли!
    - Лекувате ли я? -
    Когато лекувам, ме боли черният дроб. .
  • Дипи - някои и живи не разбират докато на повторят! 😂
  • Това последното го е казал сапьора. 😃😃😃
  • Е, добре де, постфактум като умреш, как аджеба да се светнеш, че било грешка. Това е за вярващи в задгробния живот 🤣
  • Ranrozar (Стойчо Станев) - като знаеш колко малко - почвай веднага да пишеш вдъхновението, че лети си времето!

    Светличке - права си! Благодаря!

    Ники - благодаря!
  • Отваряш ни очите, Пепи, кръсти ги "разсънки" 😊.
  • Защото после:цял живот-мъртъв!
    Впечатли ме последната миниатюра.
    Иначе има и фатални грешки:например,да очакваш плодове от дърво без корен...
    Поздравления, вдъхнови ме за разсъждения в този ленив и горещ следобед в Ямбол!
    Ех,Пепи, хайде да приключвам,че като знам колко малко време ще съм жив и колко много време ще съм умрял!🙂
  • Всичките са много хубави, Пепи!💖💖💖
  • линасветлана Светле - цял екшън сътвори, браво! Направо ме изуми!

    БелаТи (Бела Тихомирова) - "Ако всеки ден те боли на различно място - здрав си" - това много ми харесва!

    пп
    глупавият мъж знае кога да се изложи, умният - кога да замълчи!
  • Хахаха 🤣
    Другото ще го премълча, че ще ми падне рейтинга, ако го изцепя 🙃
  • Гоше - винаги имай едно наум със сънлива жена и заспала змия!
  • Ако всеки ден те боли на различно място - здрав сиА все от нещо се умира - но не сега...не сега)
  • 😁 Аз съм фен на непрекъснатото тупане, явно. Вероятно е от падане по отъпкани пътища, зле научени уроци и тъй нататък... Поздравления!
  • Лъчезаре - благодаря!
    Деничке - за съжаление, разумът не винаги е разумен
  • На моята Любима и викам Сънливка 🤣🙃🤣
    Поздравявам те.
  • Последното е трудна работа на практика, особено когато грешките са сериозни 😁
  • Много хубави мисли, Пепи, още на 30 годишна възраст, сутрин все нещо наболява и който твърди обратното, просто не казва истината. А утъпканите пътища /пътеки/ -- все някога трябва да ги напуснеш...
Propuestas
: ??:??