,,Оцелях след пътно транспортен инцидент. Бях в кома седем дни. Чудо. Когато се събудих нищо не ме болеше. Исках да стана и да си тръгна, а имах много поражения. Възтанових се напълно.
След няколко години лекарите ми откриха хидронефроза. Единият ми бъбрек не работеше добре. Можеше окончателно да спре. Успях да се възстановя за 12 седмици.
Помня хубавото. Лошото го забравям.
Мисля за успехите си.
Радвам се на всеки нов ден, на слънцето, дърветата, децата, животните... и Благодаря.
Методиките в книгата ми могат да Ви послужат, само като помощни колела в хода на лечението и в никакъв случай не могат да заместят посещенията при лекар специалист.
Вярвам, че когато човек иска - успява. Дава му се. И там, където е имало само стени се отварят врати. Няма случайни неща.
Всичко е възможно.''
Ана Нягул
- художник, поет и писател
Вярвам в много неща. Вярвам в чудеса. Вярвам в себе си, в силата на духа си, в магическата сила и способност за възстановяване и изцеление на тялото си.
Доказали са ми го.
Вярвам в Бог, в Светиите, в Ангелите, Архангелите.
Оцелях след пътно транспортен инцидент. Бях в кома седем дни и когато се събудих, нищо не ме болеше. Исках да стана и да си тръгна.
Помня хубавото. Лошото го забравям.
Мисля за успехите си.
Радвам се на всеки нов ден, на слънцето, дърветата, децата, животните... и Благодаря.
Благодаря за всеки нов ден сутрин, когато отворя очи.
Обичам да чета и да гледам вдъхновяващи истории за хора, постигнали ,,невъзможното" и доказали, че всичко е възможно и няма предел за човека.
Че когато искаш, успяваш. Дава ти се. И там, където е имало само стени, се отварят врати за теб. И ти се помага. Няма случайни неща.
http://ananyagulo.blogspot.com/
© Ана Нягул Todos los derechos reservados