10 ago 2022, 10:03

Така де 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
367 4 9
1 мин за четене

Жените живеят по-дълго от мъжете. Затова всяка жена трябва да е готова – в гардероба да има очакваща черна рокля…

хххх

Народите се готвят за зима без газ. Поляците търсят въглища, финландците цепят дърва, германците намаляват температурата в дома, ние разчитаме на честните ни политици…

хххх

Разходиш се – искаш да срещнеш някой човек, а то само комшии, познати, минувачи…

хххх

Луната се отдалечава от Земята с 4 сантиметра годишно, твърдят учените…

Разбирам я…

хххх

Странно – от историята знаем, че Египет е бил житницата на Римската империя. Изхранвали са едва ли не цялото Средиземноморие.

В момента Египет е вносител на жито…

Ние все още сме убедени, че имаме достатъчно слънчоглед, пшеница, ориз, месо…

И не се сещаме за хищните далавераджии, създаващи свои пазари и печеливши правила…

хххх

Интересно – по какво се различава руският газ?

По миризмата? По съдържанието? По цвета? По визитката?

А дали употребяващите руски газ не трябва да бъдат регистрирани и сертифицирани от нетайните ни служби – като потенциални врагове на властта?

хххх

Журналисти и проститутки. Две близки професии – изкарват си парите като по поръчка едните широко отварят уста, а другите крака…

 

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Петре!
  • Ох, от къде да започна, както е казал поета, разровиш ли го-мирише.
    Не знам само, този руски гаС, дали е червен на цвят, би следвало нали, за да го заобикаляме. А ние няма от какво да се страхуваме зимъска, ще намалим къпането на веднъж на два месеца, през деня ще пътуваме по обществения превоз с абонаментна карта...
    А в допълнение за черната рокля, абе закачете и едни черни бикини, за пред хората де...
  • Благодаря, Пепи, Надя, Антоанета!
  • Трудно се срещат вече хора...
  • И се сетих за крилатата фраза на Димитър Попов: "За Бога, братя не купувайте"!
  • 1. Само рокля ли?

    Починал съпругът. Жена му се съсипала от мъка, и поръчала надгробен паметник с надпис "Не мога да преживея мъката си към теб...". Обаче много скоро му намерила заместник, и съвестта я загризала. Затова поръчала да допишат на камъка "Не мога да преживея мъката си към теб САМА"
  • Благодаря, Таня, Миг!
  • Батко Гошо е герой с голи истини ни радва Той! Благодаря! ☀️
  • "ние разчитаме на честните ни политици…" - наивни хорица сме...
Propuestas
: ??:??