Жените живеят по-дълго от мъжете. Затова всяка жена трябва да е готова – в гардероба да има очакваща черна рокля…
хххх
Народите се готвят за зима без газ. Поляците търсят въглища, финландците цепят дърва, германците намаляват температурата в дома, ние разчитаме на честните ни политици…
хххх
Разходиш се – искаш да срещнеш някой човек, а то само комшии, познати, минувачи…
хххх
Луната се отдалечава от Земята с 4 сантиметра годишно, твърдят учените…
Разбирам я…
хххх
Странно – от историята знаем, че Египет е бил житницата на Римската империя. Изхранвали са едва ли не цялото Средиземноморие.
В момента Египет е вносител на жито…
Ние все още сме убедени, че имаме достатъчно слънчоглед, пшеница, ориз, месо…
И не се сещаме за хищните далавераджии, създаващи свои пазари и печеливши правила…
хххх
Интересно – по какво се различава руският газ?
По миризмата? По съдържанието? По цвета? По визитката?
А дали употребяващите руски газ не трябва да бъдат регистрирани и сертифицирани от нетайните ни служби – като потенциални врагове на властта?
хххх
Журналисти и проститутки. Две близки професии – изкарват си парите като по поръчка едните широко отварят уста, а другите крака…
© Георги Коновски All rights reserved.