7 sept 2022, 10:01

Така или иначе 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
651 8 14

Жената иска мъжът да отгатва желанията й, но да не може да чете мислите й…

хххх

Ако един мъж е готов на всичко за една жена – значи я обича…

Ако една жена е готова на всичко за един мъж – значи го е родила…

хххх

Експертите обясняват, че народът живее все по-добре.

А народът смята, че става все по-зле…

Ама хората не разбират - не са експерти…

хххх

Тя работеше там, където няма място за страх, където са необходими хладнокръвие и сила, смелост и самоотверженост…

Пета година преподавателка в училище…

хххх

В съвременното училище преподавател може да удари ученик единствено при самоотбрана…

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Катя, Надя!
  • И учител да не си в днешно време, а експерти станахме всички - по оцеляване.
  • Много ми харесаха. Написано е от експерт.
  • Благодаря, Румяна, Антоанета, Елке, Младене!
  • Истински попадения! Много се забавлявах!
  • Да вярваме на експертите. За мислите на жената - има и изключения.
  • За училището може да се говори много!
    Човекът(народа) цял живот мрънка за повече - не че му трябва толкова много!
    Къде у мъжът способност да чете мисли, особено на жена. То и желанията и едно ги изпълнява!
    А колкото за обич.... трябва да си минал през болка за да обичаш безрезервно и до смърт!
  • Много си прав, Георги! С хумор казваш големи истини. Поздравление!

    Само тук, при поставеното в кавички, ще изразя частично несъгласие с теб:

    Жената иска мъжът да отгатва желанията й, "но да не може да чете мислите й…"

    То няма и какво да чете мъжът, защото жената няма мисли. Тя има само емоции.

    П.П. Благодаря ти за качествените коментари на мои текстове.
  • Благодаря, Миг, Любимке нечия!
  • Първите три ми харесаха много, забавни истини
  • Батко Гошо, за нас мъжете полегнала на дивана жена поражда най нежни мисли , а жените казват , че полегнал мъж на дивана ги вбесява! Явно мнооооооого ни е криворазбрана цивилизацията ! Усмивка!
  • Благодаря, Лидия, Вики!
  • Така е. Поздрави!
  • Умни мисли, породени от опита.
Propuestas
: ??:??